• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071109093
  • خبرنگار : 50175

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبر داد:

جریمه یک میلیارد و ۲۳۲ میلیونی ریالی قاچاقچی لوازم خانه

جریمه یک میلیارد و ۲۳۲ میلیونی ریالی قاچاقچی لوازم خانه

ایسنا/لرستان مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از جریمه یک میلیارد و ۲۳۲ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم خانه خبر داد.

علیرضا لطفی امروز یازدهم مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پرونده قاچاق ۲ دستگاه تلویزیون به ارزش ۶۱۶ میلیون و ۱۷۱ هزار ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کوهدشت رسیدگی شد.

وی خاطرنشان کرد: شعبه پس از بررسی مستندات موجود و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاها، متخلف را به پرداخت ۶۱۶ میلیون و ۱۷۱ هزار ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

لطفی اضافه کرد: شعبه با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش کالای کشف شده است، ۶۱۶ میلیون و ۱۷۱ هزار ریال معادل ارزش کالا به جریمه اضافه و در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۲۳۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت محموله قاچاق را از یک خودرو کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان هم چنین از جریمه ۲ میلیارد و ۳۴۶ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم آشپزخانه خبر داد.

‌لطفی ‌اظهار کرد: پرونده قاچاق پنج دستگاه لباسشویی به ارزش ۵۴۶ میلیون و ۲۹۳ هزار ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کوهدشت رسیدگی شد.

وی خاطرنشان کرد: شعبه پس از بررسی مستندات موجود و ارائه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاها، متخلف را به پرداخت ۵۴۶ میلیون و ۲۹۳ هزار ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

لطفی اضافه کرد: شعبه همچنین یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای خودرو حامل کالای قاچاق به جریمه اضافه و در مجموع متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۴۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: مأموران نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت محموله قاچاق را از یک خودرو کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
امروز ۱۳:۳۸

خیلی هم خوب اونوقت چرا سالهاست خیابان مولوی ناصر خسرو، بازار شاه که مملو از چند صد هزار یا شایدم چندین میلیون متر مربع مغازه و انبار مملواز اجناس قاچاق پلمب نمیشود؟ و زمانی که همان جنس وارد شهرستان میشود یقه گیری میکنند.آیا تهران از پایتخت دورتر است؟