• یکشنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۲
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403072921955
  • خبرنگار : 50604

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس:

ترور «یحیی سنوار» شکست تمام عیار اطلاعاتی صهیونیست است

ترور «یحیی سنوار» شکست تمام عیار اطلاعاتی صهیونیست است

ایسنا/گلستان نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شهادت سنوار درخت مقاومت را آبیاری کرده است، گفت: شهادت این بزرگ مرگ یک شکست اطلاعاتی مفتضحانه برای اسرائیل است زیرا آن‌ها معتقد بودند پیدا کردن او کار پیچیده‌ای است و هرگز گمان نمی‌کردند او وسط میدان در حال مبارزه باشد.

رحمت الله نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:  پس از شهادت یحیی سنوار نظیر شهدای پیشین راه مبارزه با رژیم صهیونیستی، کوچکترین اختلالی  در راه جهاد و مقاومت پیش نخواهد آمد و جبهه مقاومت قوی و استوار در مسیر خود که همان آرمان فرماندهان شهید مقاومت است پیش خواهد رفت.

وی شهادت در راه آزادی فلسطین را آرزوی دیرینه یحیی سنوار برشمرد و  ادامه داد: همانگونه که با شهادت شهید نصرالله و شهید هنیه حزب الله نابود نشد و امروز جنگ سوم لبنان و انتفاضه سوم آغاز شده، راه حماس نیز در مقابله با ددمنشی‌های صهیونیست‌ها ادامه دارد.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با  تأکید اینکه رژیم صهیونیستی و حامیان او بدانند هرگز نمی‌توانند حریف امتی بشوند که هراسی از مرگ نداشته و عاشق شهادت در راه خدا هستند، گفت: شهادت یحیی سنوار شکست اطلاعاتی بزرگ برای رژیم صهیونیستی است زیرا همواره معتقد بودند پیدا کردن سنوار کار سختی بوده و گمان نمی‌برند که این فرمانده در صف مقدم جبهه مقاومت باشد لذا ترور وی، یک شکست مفتضحانه اطلاعاتی برای صهیونیست بود.
عضو شورای بین المجالس جهان، شهید سنوار را اسطوره جوانان فلسطینی دانست و تصریح کرد: یک روز داعش جنایتکار با انتشار تصاویر شهید حججی می‌خواست قدرت خود را به رخ جهانیان بکشد ولی تصاویر این شهید گرانقدر جریان مقاومت را مقاومتر و  شهید را تبدیل به اسطوره کرد، همان اتفاق نیز برای شهید سنوار افتاده و این شهید مقاومت مردم فلسطین را قوی‌تر خواهد کرد.

نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز صدای مظلومان غزه و لبنان در جهان طنین انداز شده استف گفت: آرزوی شهید سنوار امروز باعث شده تا جریان عاشورایی در دنیا شکل بگیرد که به پیروزی جبهه مقاومت و جریان حق بیانجامد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha