جلیل جباری ۳۰ شهریور در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: معرفی ظرفیتها و تبلیغات از اصلیترین نیازهای صنعت گردشگری است و این امکان با همراهی رسانهها به ویژه رسانه ملی ممکن خواهد بود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ضمن تقدیر از همکاری صدا و سیمای مرکز استان با این اداره کل افزود: گردشگری ما به معرفی هرچه بیشتر در سطح داخلی و بینالمللی نیاز دارد و در این راستا باید علاوه بر شبکههای داخلی از ظرفیت شبکههای برونمرزی نیز استفاده کنیم که این موضوع با همکاری و رایزنی صدا و سیمای استان ممکن خواهد بود.
جباری ادامه داد: همچنین در راستای تسهیل روند سرمایهگذاری و جذب سرمایهگذار در حوزه گردشگری، پیشنهاد میکنیم برنامههای مطالبهگرانه با حضور سرمایهگذاران این حوزه در شبکه استانی تولید شود تا تجربیات، چالشها و مشکلات در این برنامهها بازگو و فرصتها نیز معرفی شود.
مدیرکل صدا و سیمای استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: اردبیل از نظر ظرفیتهای گردشگری در کشور بی نظیر است و به منظور بهرهبرداری هرچه بهتر از این ظرفیتها نیازمند همافزایی و همت جمعی در داخل استان هستیم.
سید محسن لطیفی با اشاره به اینکه رسانه ملی با میراث فرهنگی همگام و همراه است و اهداف خود را از اهداف این اداره جدا نمیداند، افزود: پروژه ایران جان را برای اوایل سال ۱۴۰۵ برنامهریزی کردهایم و با توجه به اینکه محور اصلی این پروژه حوزه گردشگری و میراث فرهنگی است، تولیدات این پروژه آغاز شده و طی این پروژه از همه شبکههای داخلی و برون مرزی صدا و سیما ظرفیتهای استان اردبیل پخش خواهد شد.
انتهای پیام
نظرات