به گزارش ایسنا، کامل داوودی در نشست هماهنگی آغاز به کار سامانه فوریت های اداری فواد۱۲۸ در استان تهران با بیان اینکه در طرح فواد به سه موضوع توجه کردیم، گفت: موضوع اول بحث ایجاد مرکز بازرسی و نظارت بر خدمات عمومی و فوریت های اداری بود که سالها قبل این واحد از ساختار اداری و استخدامی حذف شده بود. موضوع دیگر مفهوم سازی و پرورش فوریت های اداری بود. یعنی به مطالعه مفاهیم فوریت های اداری پرداختیم و موضوع سوم اینکه مساله را با دستگاه ها طرح و آنها را توجیه کردیم.
وی افزود: تجربه موفق فواد را در البرز و قزوین داشتیم و می خواهیم آن را در تهران اجرایی کنیم.
رئیس مرکز بازرسی و نظارت بر خدمات عمومی و فوریت های اداری سازمان اداری و استخدامی کشور گفت:شکایات و اعتراض مردم به نظام اداری را مطابق اینکه برای کدام دستگاه است از کدام شهرستان و در چه زمانی بوده و با جزییاتی از دست و... می توانیم در لحظه مشاهده کنیم.
وی تصریح کرد: قبل از ایجاد سامانه فواد هرجا اعلام کردیم می خواهیم ۳ساعته به شکایات مردم رسیدگی کنیم تعجب می کردند زیرا زمان رسیدگی به شکایات حدود ۲۰روز بود.
داوودی گفت:بعد از یکسال سامانه فواد ۱۲۸به یک سامانه ای تبدیل شده که مطابق بررسی تمام شبکه های اجتماعی و شبکه های دولتی و خصوصی می بینیم همه از آن رضایت دارند.
وی افزود: این سامانه غیر سیاسی و مردم دار است.دولت چهاردهم با راه اندازی فواد ۱۲۸ عامدانه خودش را در معرض انتقادات و شکایات مردم قرار داده تا گامی بزرگ در راه رسیدگی به شکایات مردم و اصلاح نظام اداری بردارد.
انتهای پیام
نظرات