• یکشنبه / ۱۱ آبان ۱۴۰۴ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1404081106547
  • منبع : نمایندگی سمنان

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری سمنان خبر داد

دیدار بیش از ۶۰۰۰ سمنانی با مسئولان استان در ۱۷۰۰ ملاقات عمومی

دیدار بیش از ۶۰۰۰ سمنانی با مسئولان استان در ۱۷۰۰ ملاقات عمومی
عکس تزئینی ست

ایسنا/سمنان مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری سمنان از افزایش ارتباط بین مدیران و مردم در این استان خبر داد و گفت: بیش از ۱۷۰۰ ملاقات عمومی بین مردم و مسئولان استان در ۶ ماه اخیر انجام شده است.

محمدامین جاویدپور، اظهار کرد: استانداری سمنان در ۶ ‌ماهه اول امسال با اجرای ۸۷ برنامه پاسخگویی برخط از طریق سامانه ۱۱۱ و برگزاری بیش از ۱۷۰۰ ملاقات عمومی، گام‌های مؤثری در تقویت ارتباط مستقیم مردم و مدیران و ارتقاء نظام پاسخگویی در استان برداشته است.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها در راستای اجرای ابلاغ معاون اول رئیس‌جمهور مبنی بر گسترش ارتباط نزدیک و مستمر دولتمردان با مردم و نخبگان، با هدف توسعه گفت‌وگوهای سازنده، افزایش مشارکت عمومی در تصمیم‌گیری‌ها و پاسخگویی مؤثر به مطالبات مردمی، برنامه‌های متعددی در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری سمنان به اجرا درآمده است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری سمنان گفت: دریافت مطالبات، رسیدگی و پاسخگویی به درخواست‌ها با رویکرد حل مسئله و ارائه پاسخ بر اساس قوانین و مقررات جاری، از اهداف و مأموریت‌های اصلی سامانه سامد است. کارشناسان این سامانه در ساعات اداری از طریق شماره تماس ۱۱۱ پاسخگوی تماس‌های مردمی از سراسر استان هستند.

وی افزود: به استناد بند (۸-۴) نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و با هدف بهره‌گیری از ظرفیت سامانه ۱۱۱ به عنوان یکی از ابزارهای دولت الکترونیک، از استاندار، معاونان، فرمانداران، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و شهرداران به صورت فصلی برای حضور در برنامه‌های پاسخگویی برخط دعوت به‌عمل می‌آید تا شهروندان بتوانند از طریق تماس با سامانه ۱۱۱ به صورت مستقیم و بی‌واسطه با مسئولان گفت‌وگو و مسائل خود را مطرح کنند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری سمنان در ادامه اظهار کرد: در ۶ ‌ماهه نخست سال ۱۴۰۴، تعداد ۸۷ برنامه پاسخگویی برخط ۱۱۱ با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شده و در مجموع بیش از ۳۱۰ تماس مردمی در این برنامه‌ها دریافت و پاسخ داده شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان در امروز یکشنبه ۱۱ آبان، جاویدپور با اشاره به اهمیت استمرار دیدارهای مردمی گفت: برگزاری و نظارت بر ملاقات‌های عمومی و چهره به چهره مدیران استانی و شهرستانی از دیگر برنامه‌های محوری این دفتر است. بر اساس گزارش‌های دریافتی از دستگاه‌های اجرایی و راستی‌آزمایی‌های انجام‌شده، در شش‌ماهه نخست امسال ۱۷۲۲ برنامه ملاقات عمومی برگزار و طی آن ۶۰۳۱ نفر از شهروندان استان به صورت مستقیم با مدیران و مسئولان دیدار کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر برگزاری ملاقات‌های هفتگی در محل دستگاه‌های اجرایی، میزهای ارتباطات مردمی مدیران در پایگاه‌های نماز جمعه مرکز استان و شهرستان‌ها نیز مطابق با دستورالعمل مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، با هدف تسهیل دسترسی مردم به مدیران اجرایی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha