۱۴۰۴-۱۲-۰۲ | ۲۱:۴۷
منبع: نمایندگی آذربایجان شرقی
مس با ۳ گل برابر نود جبران مافات کرد

مس با ۳ گل برابر نود جبران مافات کرد

آذربایجان شرقی (ایسنا) - تیم فوتبال مس‌سونگون ورزقان با ۳ گل نود ارومیه را مغلوب کرد.

دو تیم مس‌سونگون ورزقان و نود ارومیه در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ دسته یک فوتبال، از ساعت ۱۹ امشب شنبه ۲ اسفند، در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر صفر مسی‌ها به پایان رسید.

مهدی دلاورزاده هر سه گل مسی‌ها را به ثمر رساند.

به گزارش ایسنا، مس‌سونگون با این برد ۱۷ امتیازی شد و در رتبه هفدهم باقی ماند. نود ارومیه نیز با ۱۹ امتیاز شانزدهم است.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها