۱۴۰۵-۰۲-۰۸ | ۱۷:۱۹
فرودگاه بین‌المللی یزد وارد مدار عملیاتی شد/ ازسرگیری پروازهای تهران و مشهد

مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد خبر داد

فرودگاه بین‌المللی یزد وارد مدار عملیاتی شد/ ازسرگیری پروازهای تهران و مشهد

یزد (ایسنا) - مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد از عملیاتی شدن کامل فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی یزد و ازسرگیری پروازهای مسافربری این فرودگاه خبر داد.

مرتضی حمیدپور با اعلام این گفت: فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی یزد هم‌اکنون به‌طور کامل عملیاتی بوده و آماده سرویس‌دهی به تمامی پروازهای داخلی و خارجی است.

وی با اشاره به ازسرگیری رسمی پروازهای این فرودگاه از امروز سه‌شنبه هشتم اردیبهشت، افزود: در حال حاضر پروازهای مسافربری از مبدأ یزد به مقاصد تهران و مشهد مقدس با همکاری ناوگان شرکت‌های هواپیمایی «کیش‌ایر»، «یزدایر» و «آساجت» انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان در روز سه‌شنبه هشتم اردیبهشت، حمیدپور در خصوص برقراری سایر مسیرهای پروازی تصریح کرد: شرکت‌های هواپیمایی متقاضی برای برقراری پرواز در مسیرها و مقاصد جدید از مبدأ فرودگاه یزد، پس از اخذ مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، و همچنین انجام هماهنگی‌های مقتضی با ارگان‌های نظامی، انتظامی و امنیتی، مجاز به برقراری پرواز و آغاز فروش بلیط خواهند بود.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها