سیدمسعود حسینی شنبه ۲۳ خرداد در مراسم تجلیل از بازنشستگان افزود: بازنشستگان سرمایه و گنجینههای ارزشمندی از کارآمدی، تجربیات، تعهد و دانایی هستند که باید مورد توجه واقع شده و از آنها برای پیشبرد امور بهره گرفت.
وی با بیان اینکه دستاوردهای امروز کشور، مرهون سالها مجاهدت، تلاش و خدمت صادقانه بازنشستگان است، اظهار کرد: تکریم این قشر شریف، پاسداشت سرمایههای انسانی و حفظ پیوند نسلها در مسیر رشد و توسعه جامعه است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تلاش برای رفع مشکلات و دغدغه بازنشستگان و ایجاد بستر لازم برای تقویت معیشت و مسائل رفاهی آنها برای ما در جایگاه مهمی قرار دارد.
حسینی اظهار کرد: تلاش ما بر این است که با تبیین و اجرای شاخصهای کارآمد، گامهای عملی و مؤثری برای ارتقای سطح معیشت و کیفیت زندگی بازنشستگان برداریم.

وی یادآور شد: همسانسازی حقوق، بهبود خدمات بیمه تکمیلی و اشتغال فرزندان بازنشستگان از مهمترین دغدغههایی است که با جدیت پیگیری میشود.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد درمورد ضوابط جذب نیرو تصریح کرد: از سال ۱۴۰۳ هرگونه بهکارگیری نیرو در قالبهای خدماتی، حجمی و رسمی باید با اخذ مجوزهای لازم و تأمین اعتبار انجام بگیرد چرا که امکان جذب نیرو خارج از ضوابط قانونی بههیچعنوان وجود ندارد.
حسینی تأکید کرد: در تلاش هستیم تا بیمه تکمیلی و رفاهیات بازنشستگان را در کنار دیگر کارکنان دولت پیگیری کنیم.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به رویکرد مدیریت استان برای بهرهمندی از سرمایههای انسانی تصریح کرد: کارگروه نخبگان استان با هدف استفاده حداکثری از تجربیات و دانش پیشکسوتان تشکیل شده است و از ظرفیت بازنشستگان نخبه در این مسیر بهره خواهیم برد.
به گزارش ایسنا، در پایان این نشست از بازنشستگان برگزیده در حوزههای پژوهش و آموزش، کارآفرینی، ورزشی و تندرستی و فرهنگ و هنر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
