همت ایزدی در جریان این بازدید ضمن دیدار و گفتوگو با پرستاران و کادر درمان، از تلاشهای شبانهروزی آنان در ارائه خدمات درمانی قدردانی کرد.
وی همچنین با حضور در بخشهای بستری، با تعدادی از بیماران و همراهان آنان دیدار و ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی برای بیماران، مسائل و درخواستهای آنان را به صورت مستقیم مورد بررسی قرار داد. بر اساس گفتوگوهای انجام شده، رضایتمندی مطلوبی از خدمات درمانی و پرستاری در بیان بیماران مشاهده شد.
به گزارش ایسنا، در این بازدید برخی کمبودها و مشکلات موجود از جمله وضعیت لباس بیماران، خدمات بوفه بیمارستان، کیفیت و نحوه ارائه خدمات غذایی، امکانات سمعی و بصری و همچنین وضعیت سیستمهای سرمایشی مورد بررسی قرار گرفت.
فرماندار زرند در راستای تسریع در رفع برخی از مشکلات مطرح شده، به صورت تلفنی با مسئولان مربوطه تماس گرفته و دستورات لازم را برای پیگیری و رفع نواقص صادر کرد.
در ادامه دکتر محسنی رئیس بیمارستان سینا نیز با ارائه گزارشی از وضعیت این مرکز درمانی اظهار کرد: خوشبختانه در حوزه خدمات پرستاری، بیمارستان سینا از بهترین شرایط در سطح استان برخوردار است، اما در بخش خدمات پشتیبانی با برخی کمبودها و محدودیتها مواجه هستیم که برای رفع آنها برنامهریزی و پیگیریهای لازم در حال انجام است.
وی همچنین درباره مشکلات و نیازهای موجود بیمارستان توضیحاتی ارائه کرد و بر ضرورت حمایت و همکاری دستگاههای مرتبط برای ارتقاء سطح خدمات درمانی تأکید نمود.
انتهای پیام
