بهمن نوری استاندار خراسان شمالی در این مراسم، با اشاره به ضرورت شفافیت در زمانبندی پروژهها افزود: مردم باید زمان دقیق افتتاح را بدانند و بر اساس برنامهریزیهای انجام شده، فاز اول این پروژه باید در بازه زمانی شش ماهه به بهرهبرداری برسد.
وی با تأکید بر لزوم همت جهادی مدیران گفت: اثرات نامطلوب جنگ مدتی باقی خواهند ماند، اما مدیران توانمند ما باید با کار مضاعف به میدان بیایند؛ لذا هیچ عذری برای کوتاهی در مسیر خدمت به مردم پذیرفته نیست.
نوری درباره جزئیات این طرح اظهار کرد: با توجه به نیاز شدید استان به محلی برای توقف و دریافت سرویسهای اقامتی و فنی ماشینآلات سنگین، مکانهای مختلفی شناسایی شد و در نهایت از محل مجوزهای بینام، مکانی مشخص و بدون مسائل حاشیهای برای این امر اختصاص یافت.
استاندار خراسان شمالی همچنین بر تکریم رانندگان تأکید کرد و گفت: ما مکلف به فراهم کردن تسهیلات برای فعالان حوزه حملونقل هستیم. این قشر در دوران جنگ ثابت کردند که جانفدا هستند و نباید تصور شود که جایگاه شایستهای ندارند؛ این پارکینگ باید در خور شأن استان و این عزیزان باشد.
حجتالاسلام والمسلمین نوری، نماینده ولیفقیه در خراسان شمالی نیز، ارائه خدمات جامع فنی و رفاهی در این پارکینگ را اقدامی ارزشمند توصیف کرد.
سیدمجتبی علویمقدم، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار نیز با بیان اینکه این پروژه با تدبیر استاندار و همراهی مدیران متولی از محل مجوزهای بینام رقم خورده است، تصریح کرد: هدف ما تبدیل این مجموعه به یک هلدینگ اختصاصی حملونقل و ماشینآلات سنگین است.
وی اظهار کرد: تداوم حمایتها و اجرای فازهای بعدی منوط به موفقیت سرمایهگذار در فاز نخست خواهد بود تا علاوه بر ارائه خدمت، نازیباییهای بصری ناشی از توقف ماشینآلات در سطح شهر نیز مرتفع شود.
همچنین حجتالاسلام والمسلمین براتیزاده، رئیسکل دادگستری استان، ضمن قدردانی از نگاه توسعهمحور مقام عالی دولت در استان، ابراز امیدواری کرد که این پروژه با برنامهریزی دقیق و کیفیت مطلوب در موعد مقرر اجرا شود تا مردم سالیان متمادی از منافع آن بهرهمند شوند.
انتهای پیام
