۱۴۰۵-۰۳-۳۰ | ۱۱:۰۸
منبع: نمایندگی سیستان و بلوچستان
مدیر آموزش وپرورش منطقه آزاد چابهار:دریافت هرگونه وجه هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان ممنوع است

مدیر آموزش وپرورش منطقه آزاد چابهار:دریافت هرگونه وجه هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان ممنوع است

سیستان و بلوچستان (ایسنا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه آزاد چابهار با اشاره به روند ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس گفت: دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت‌نام ممنوع است و در صورت مشاهده تخلف، موضوع از طریق مراجع ذی‌ربط پیگیری و مدیر مدرسه به هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری معرفی خواهد شد.

احمدعلی سرحدی در گفت وگو با ایسنا با تأکید بر لزوم اجرای دقیق دستورالعمل‌های ابلاغی در حوزه ثبت‌نام افزود: نظارت بر روند ثبت‌نام و رعایت کامل ضوابط اداری از اولویت‌های آموزش و پرورش منطقه است تا حقوق دانش‌آموزان و اولیا به‌طور کامل رعایت شود.

وی همچنین با اشاره به اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تصریح کرد: برنامه‌های تابستانی با هدف ارتقای مهارت‌ها، شناسایی استعدادها و ایجاد فرصت‌های تربیتی مناسب برای دانش‌آموزان در حال برنامه‌ریزی و اجراست.

مدیر آموزش و پرورش منطقه آزاد چابهار خاطرنشان کرد: استفاده هدفمند از ظرفیت تعطیلات تابستانی می‌تواند نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان ایفا کند.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها