۱۴۰۵-۰۴-۰۲ | ۱۰:۲۳
منبع: نمایندگی ایلام
مدیرکل راهداری ایلام: تردد از مرز مهران ۴۰ درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری ایلام: تردد از مرز مهران ۴۰ درصد افزایش یافت

ایلام (ایسنا) - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام از ثبت بیش از ۱۱۵ هزار تردد از پایانه مرزی مهران از ابتدای ماه محرم تاکنون خبر داد و گفت: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۴۰ درصد افزایش داشته است.

حیدر دشتی‌پور با اشاره به استقبال گسترده زائران برای سفر به عتبات عالیات خاطرنشان کرد: مرز مهران همچنان اصلی‌ترین گذرگاه زمینی کشور برای تردد زائران به عراق است.

به گفته دشتی‌پور، تمامی ظرفیت‌های موجود برای مدیریت ترددها، جلوگیری از ازدحام و ارائه خدمات مناسب به زائران در مرز مهران به کار گرفته شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام در روز سه‌شنبه ۲ تیر، مدیرکل راهداری ایلام پیش‌بینی کرد: با نزدیک شدن به تاسوعا و عاشورای حسینی، حجم تردد زائران از این مرز بیش از پیش افزایش می‌یابد.

در روزهای ماه محرم و در استانه تاسوعا و عاشورای حسینی حجم تردد زائران به عتبات عالیات از مرز مهران به‌شدت افزایش یافته است به‌گونه‌ای که پایانه شهید سلیمانی مرز مهران در ساعات شب و بامداد مملو از جمعیت زائران است.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها