مجید یاراحمدی در گفتوگو با ایسنا با بیان اینکه این پروژه در راستای توسعه زیرساختهای فاضلاب شهری، ارتقای بهداشت عمومی و پاسخگویی به مطالبات مردمی اجرا شده است، اظهار کرد: برای اجرای این طرح بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و عملیات اجرایی با استفاده از لولههای پلیاتیلن ۲۵۰ میلیمتری انجام گرفته است.
یاراحمدی با اشاره به آثار بهرهبرداری از این طرح، بیان کرد: با تکمیل و بهرهبرداری از شبکه جدید، حدود ۱۰۰ خانوار از خدمات جمعآوری و دفع بهداشتی فاضلاب برخوردار میشوند و چاههای جذبی موجود در این محدوده نیز جمعآوری خواهد شد؛ اقدامی که نقش مهمی در جلوگیری از آلودگی منابع آب زیرزمینی و ارتقای شاخصهای بهداشت محیط دارد.
وی تأکید کرد: توسعه شبکه فاضلاب از اولویتهای اصلی این مجموعه است و پروژههای عمرانی در این حوزه با هدف افزایش سطح خدماترسانی و رضایتمندی مشترکان به صورت مستمر در حال اجراست.
انتهای پیام
