۱۳۸۹-۰۲-۱۷ | ۰۹:۵۷
جواد محقق گفت: برگزاري نمايشگاه كتاب در محل مخصوص و دائمي، مشكلات را حل مي‌كند. اين شاعر در گفت‌وگو با خبرنگار بخش كتاب خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، عنوان كرد: مسؤولان مربوطه تلاش كرده‌اند با حداقل امكانات، نمايشگاه كتاب را برگزار كنند تا از نظر امنيتي و خدمات ارتباطي و غيره مشكلي نداشته باشد و به بهترين نحو برگزار شود؛ اما به هرحال تا ساخته ‌شدن نمايشگاه اصلي و اختصاصي، اين امر بي‌مشكل نخواهد بود. او در ادامه متذكر شد: به‌دليل حجم بالاي كار و جمعيت زياد شركت‌كنندگان، بروز برخي از مشكلات طبيعي است. محقق همچنين اظهار كرد: نمايشگاه كتاب محل خوبي است تا ناشران كتاب‌هاي‌شان را به‌راحتي عرضه كنند و به فروش برسانند. به گفته‌ي او، نمايشگاه كتاب برآيند كل كار فرهنگي ما در عرصه‌ي كتاب و كتاب‌خواني است. جواد محقق وضعيت كمي و كيفي نمايشگاه بين‌المللي كتاب را خوب ارزيابي كرد و با اشاره به نشست‌هايي كه سراي اهل قلم در نمايشگاه كتاب برگزار مي‌كند، گفت: هرچند تلاش زيادي براي برگزاري اين نشست‌ها مي‌شود؛ اما كساني كه به نمايشگاه كتاب مي‌آيند، براي ديدن كتاب‌هاي تازه و گشتن در بوستان بزرگ كتاب مي‌آيند و كم‌تر به اين نشست‌ها مي‌روند. به عقيده‌ي او، به دليل ازدحام و شلوغي نمايشگاه، اين نشست‌ها بازده و اثر‌گذاري آن‌چناني را ندارند كه اين مسأله نيز با حل ‌شدن مكان برگزاري نمايشگاه، حل خواهد شد. انتهاي پيام

# فرهنگی و هنری

آخرین اخبار فرهنگی و هنری