• جمعه / ۳۰ مهر ۱۳۹۵ / ۱۷:۱۷
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 95073018119
  • منبع : نمایندگی البرز

امام جمعه کرج:

با آزادی موصل پایان داعش فرا می‌رسد

با آزادی موصل پایان داعش فرا می‌رسد

ایسنا/البرز امام جمعه کرج با بیان این‌که عملیات آزادسازی موصل با کمک اقشار مختلف عراق در حال انجام است، گفت: آزادسازی موصل سقوط داعش را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج گفت: رزمایش فدائیان حریم ولایت ارتش نمایش بخشی از توان و قدرت نیروی هوایی کشور است.

وی این اقدام را از ملزومات یک ارتش مجرب و مجهز دانست و گفت: در تأمین امنیت منطقه به قدرت خود تکیه داریم و اگر دشمن قصد جسارتی را داشته باشد خانه عنکبوتی خود را ویرانه خواهد دید.

حسینی همدانی  در بخش دیگری از سخنان خود به سیاست‌های کلی انتخابات که هفته گذشته از سوی رهبر انقلاب ابلاغ شد، اشاره کرد و گفت: همه دستگاه‌های تصمیم‌گیر باید بر این اساس سیاست‌های خود را تدوین کنند.

امام جمعه کرج افزود: اجرایی شدن این سند کاستی‌ها را جبران کرده و با تعیین نوع هزینه‌ها، شفاف‌سازی عملکرد مالی داوطلبان و تشکل‌های سیاسی و مبارزه با متخلفان نقاط ضعف را یادآوری و برطرف می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: برخی نامزدهای انتخاباتی با وعده‌های نابجا زمینه سوءاستفاده را فراهم می‌کنند، اگر این سند به‌درستی اجرایی شود بسیاری از تخلفات ریشه‌کن می‌شود.

وی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات بر اهمیت انتخابات شوراهای شهر و روستا تأکید کرد و گفت: اهمیت زیاد این انتخابات از آن جهت است که مستقیم با زندگی روزمره ما ارتباط دارد.

خطیب جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار اخیر جمعی از نخبگان کشور با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبری در این دیدار نسبت به انحراف در حرکت علمی کشور ابراز نگرانی داشتند، از همین‌رو تحقیقات و پایان‌نامه‌ها باید در راستای رفع نیازهای کشور باشد.

حسینی همدانی در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس سازمان ملل متحد خاطرنشان کرد: اکنون میان ابرقدرت‌های جهان سکوت وجود دارد، چون با حق وتو از ظلمی که در کشورهای مسلمان توسط دشمنان به وجود می‌آید، حمایت می‌کنند.

وی با بیان این‌که عملیات آزادسازی موصل با کمک اقشار مختلف عراق در حال انجام است، تصریح کرد: آزادسازی موصل سقوط داعش را در پی خواهد داشت.

امام جمعه کرج به نقش مدافعین حرم در تأمین امنیت کشور تأکید کرد و یادآور شد: مدافعین حرم نباید مورد هجمه توهین و انتقاد قرار گیرند، چون آن‌ها از کیلومترها دورتر امنیت کشور را تأمین می‌کنند.

حسینی همدانی در پایان به در پیش بودن اجتماع بزرگ اربعین اشاره کرد و گفت: البرز در این اجتماع بزرگ سهمی 30 هزار نفری دارد، بنابراین انتظار است دستگاه‌ها برای تأمین تدارکات تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha