• سه‌شنبه / ۲۱ آبان ۱۳۹۸ / ۱۹:۳۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98082113852
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

آغاز عملیات گاز رسانی به آخرین روستای گلپایگان

آغاز عملیات گاز رسانی به آخرین روستای گلپایگان

ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: پروژه گاز رسانی به روستای مَرغ با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان با طول ۳ کیلومتر لوله گذاری در مدت زمان حدود دو ماه اجرا خواهد شد.

مصطفی علوی امروز(سه شنبه) در حاشیه کلنگ زنی پروژه گاز رسانی به روستای مَرغ، اظهار کرد: پروژه گاز رسانی به روستای مَرغ با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان با طول ۳ کیلومتر لوله گذاری در مدت زمان حدود دو ماه اجرا خواهد شد. برای انشعاب و تامین گاز این روستا از استان مرکزی کمک گرفتیم چرا که به خطوط لوله گاز استان مرکزی نزدیک تر بودیم، امیدواریم این پروژه در دهه فجر مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این روستا که آخرین روستای گلپایگان است حدود 30 خانواده از نعمت گاز بهره مند خواهند شد. اکنون در استان در بخش شهری 99.5 درصد و در بخش روستایی ۹۵ درصد مردم از نعمت گاز بهره مند هستند. تعدادی از روستاهای فریدونشهر گاز ندارد. البته اخیرا پروژه گازرسانی به 7 روستای این شهرستان را آغاز کرده ایم. همچنین به تعدادی از روستاهای شرق استان هم به دلیل عدم دسترسی به خطوط انتقال گاز رسانی انجام نشده است.

به گزارش ایسنا، مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: بر اساس ضوابط موجود شرکت گاز استان نقشی در تعیین نوع اقلیم ندارد گرچه اختلافی بین اقلیم یک، دو و سه وجود ندارد. بنابراین مشترکان با استفاده بهینه از گاز می توانند هزینه گاز بهای خود را کاهش دهند. اکنون هر مشترک خانگی به طور متوسط سالانه 2 هزار و ۵۰۰ متر مکعب گاز مصرف می کند که مقدار زیادی است و می‌توان آن را کاهش داد.

علوی در پاسخ به اینکه چرا به مدیر امور گاز شهرستان گلپایگان اجازه برگزاری نشست خبری با خبرنگاران را نمی دهد، خاطرنشان کرد: در استان هر ساله کنفرانس خبری برگزار می‌کنیم و این که به رئیس اداره در شهرستان اجازه ندهیم که کنفرانس خبری برگزار کند صحت ندارد. اگر مسائل این شهرستان در حدی است که بنده باید حضور پیدا کنم از رئیس اداره گاز گلپایگان می خواهم که هماهنگی لازم را انجام دهد تا حضور یابم. همچنین خود ایشان نیز به تنهایی و یا با همکارانشان می توانند کنفرانس خبری برگزار کنند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha