• سه‌شنبه / ۱۹ آذر ۱۳۹۸ / ۱۰:۰۴
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 98091913917
  • خبرنگار : 50059

ایسنا در حوزه ترویج تفکر اصیل انقلاب اسلامی قدم بردارد

ایسنا در حوزه ترویج تفکر اصیل انقلاب اسلامی قدم بردارد

ایسنا/قزوین  مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: ایسنا باید تلاش کند با توجه به قلم خبرنگاران و سبقه آن و اعتمادی که مردم به این رسانه دارند در حوزه ترویج تفکر اصیل انقلاب اسلامی قدم بردارد، کاری که تکلیف همه ما در حوزه‌های مختلف فعالیت‌مان است.

حجت‌الاسلام سیدمصطفی مجیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تبریک تولد ایسنا اظهار کرد: خبررسانی و اطلاع‌رسانی رسالتی بزرگ است زیرا وقتی خبر در حوزه آگاهی و رشد اطلاعات مردم رقم بخورد این کار مقدس و ارزشمندی خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه باید نگاه خبرنگاران، خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها رشد آگاهی و بینش مردم باشد و در این سنگر قلم بزنند، افزود: خبرگزاری ایسنا به‌عنوان رسانه‌ای که کمک‌حال آگاهی بخشی مردم به‌ویژه در حوزه انقلاب اسلامی و پیش برنده تفکر اسلامی بوده و امیدواریم در آینده نیز چنین باشد، هر چند به برخی از مطالب منتشره در این خبرگزاری نیز نقدهایی وارد است.

حجت‌الاسلام مجیدی تصریح کرد: این رسانه باید تلاش کند با توجه به قلم خبرنگاران و سبقه آن و اعتمادی که مردم به این رسانه دارند در حوزه ترویج تفکر اصیل انقلاب اسلامی قدم بردارد، کاری که تکلیف همه ما در حوزه‌های مختلف فعالیتمان است.

این مسئول عنوان کرد: خبرنگاران خبرگزاری ایسنا در قزوین تلاش بسیار خوبی در حوزه تخصصی وقف، قرآن و بقاع متبرکه دارند و ایسنا جزو رسانه‌هایی است که در انعکاس و اطلاع‌رسانی در این حوزه پیشگام بوده و در حوزه ترویج نیز کمک‌حال مجموعه اوقاف استان است.

وی ادامه داد: وقف یک حرکت مردمی برای مردم به جهت رضای خداوند است لذا باید همه به میدان آمده و یکدیگر را به این حرکت الهی ترغیب کنند؛ آگاهی در این حوزه و علم و آشنایی مردم نسبت به پیرامون خود بسیار مهم است چرا که وقف کمک‌حال خود آن‌هاست.

این مسئول تأکید کرد: رسانه‌ها این قابلیت را دارند که سطح آگاهی مردم را در مقوله وقف بالا برده و ترویج کننده این حوزه و دستگیری بی‌منت مردم از خودشان باشند.

وی با اشاره به کارکردها وقف اعلام کرد: موقوفات مردم می‌تواند در حوزه‌های مختلف از جمله کمک به افراد بی‌بضاعت، اشتغال، تبلیغ و گسترش دین و فرهنگ، علم و قرآن و عرصه‌های مختلف دیگری باشد که وقف در طول تاریخ بر مبنای آن شکل گرفته است.

حجت‌الاسلام مجیدی در پایان خاطرنشان کرد: ترویج و تبلیغ کارکردهای وقف بسیار مهم است از این رو باید این کارکردها را بیان کنیم تا مردم نسبت به جنبه‌های گوناگون وقف آشنا شوند و اراده مردم در مسیر دستگیری دیگران قرار بگیرد و رسانه‌ها در این بین نقش مهمی را بر عهده دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha