• سه‌شنبه / ۱۹ آذر ۱۳۹۸ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 98091914493
  • منبع : نمایندگی قزوین

ایسنا با گزارش‌های حرفه‌ای به شورای شهر قزوین کمک می‌کند

ایسنا با گزارش‌های حرفه‌ای به شورای شهر قزوین کمک می‌کند

ایسنا/قزوین رئیس شورای شهر قزوین گفت: خبرگزاری ایسنا یکی از خبرگزاری‌های معتبر است که همواره با انتشار اخبار و گزارش‌های حرفه‌ای به شورای شهر قزوین کمک کرده است.

حکمت‌الله داوودی، رئیس شورای شهر قزوین ضمن بازدید از ایسنا با اشاره به فعالیت‌های مثبت این رسانه در حوزه شهری، تصریح کرد: خبرگزاری ایسنا یکی از خبرگزاری‌های فعال در سطح استان است که همواره با انتشار اخبار و تحلیل‌های درست به شورای شهر کمک کرده است.

وی افزود: همه رسانه‌های استان قزوین برای ما قابل‌احترام هستند و ما انتقادات را می‌پذیریم چراکه انتقادها فرصتی ایجاد می‌کند که ضعف‌ها را بشناسیم و برای حل آن‌ها تلاش کنیم، اما اصحاب رسانه توجه کنند که انتقاد باید سازنده باشد و حدود انصاف را رعایت کنند.

رئیس شورای شهر قزوین اظهار کرد: در شورای پنجم عزم راسخی برای ارتباط با رسانه‌ها وجود دارد و رئیس کمیسیون فرهنگی شورا همواره بر آن تأکید کرده است، رسانه‌ها فراموش نکنند که باید امیدبخشی داشته باشند و از ناامید کردن مردم بپرهیزند، واقعیت‌ها را باید گفت اما عملکردهای مثبت را نیز باید موردتوجه قرارداد.

رئیس شورای شهر قزوین اظهار کرد: شهرداری قزوین در قیاس با استان‌های دیگر از وضعیت بهتری برخوردار است و حقوق عقب‌مانده نداریم، پروژه کمربند شرقی یکی از افتخارات شورای شهر است که اگر راه بیفتد مردم نتیجه آن را خواهند دید.

وی خاطرنشان کرد: احداث پارک چهار هکتاری بانوان در جنوب شهر، نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی از جمله فعالیت‌های خوب‌صورت گرفته است، اما توجه داشته باشید که برخی پروژه‌ها نیاز به همکاری سایر دستگاه‌ها دارد و گره آن در شورای شهر نیست برای مثال بافت فرسوده نیاز به همکاری دستگاه‌های دیگر دارد به همین دلیل تاکنون مسکوت مانده است.

داوودی یادآور شد: در پایان از خبرگزاری ایسنا که در همه جلسات شورای شهر حضور فعالانه دارد و همواره درصدد پیگیری مطالبات مردم است تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha