• سه‌شنبه / ۱۹ آذر ۱۳۹۸ / ۱۶:۱۷
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 98091914507
  • منبع : نمایندگی قزوین

سخنگوی شورای شهر قزوین:

به گزارش‌های ایسنا استناد می‌کنیم

به گزارش‌های ایسنا استناد می‌کنیم

ایسنا/قزوین سخنگوی شورای شهر قزوین گفت: ایسنا در تحلیل به‌صورت قوی واردشده است و تحلیل‌های ارائه‌شده در ایسنا کارگشا و اثربخش است، آنچه می‌خواستیم در شهر انجام بدهیم به کمک سرویس اجتماعی ایسنا در قزوین توانستیم پیش ببریم و به گزارش‌های ایسنا به‌عنوان یک خبرگزاری معتبر استناد کنیم.

مهدیه سادات قافله‌باشی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین ضمن بازدید از ایسنا به مناسبت سالروز تأسیس این خبرگزاری، تصریح کرد: ایسنا همواره جزو خبرگزاری‌های معتبری است که مورد استناد قرار می‌گیرد، مجموعه ایسنا در قزوین نیز مجموعه‌ای فوق‌العاده حرفه‌ای، جوان، باانگیزه هستند که جسارت خود را در نوشتن نشان می‌دهند و متفاوت می‌نویسند.

وی افزود: ایسنا در تحلیل به‌صورت قوی واردشده است و تحلیل‌های ارائه‌شده در ایسنا کارگشا و اثربخش است، آنچه می‌خواستیم در شهر انجام بدهیم به کمک سرویس اجتماعی ایسنا در قزوین توانستیم پیش ببریم و به گزارش‌های ایسنا به‌عنوان یک خبرگزاری معتبر استناد کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین اظهار کرد: در شورای پنجم حداقل جلسات غیرعلنی را داشتیم، مواردی بوده است که به ما گفته‌شده باید به‌صورت غیرعلنی برگزار شود، در انتخاب شهردار نیز تمام جلسات با حضور خبرنگاران برگزار شد.

وی تأکید کرد: شورای پنجم به استفاده از فناوری نیز اعتقاد دارد و برخی از جلسات شورا به‌صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود، خبرنگاران در جلسات همراه ما هستند اما در برخی موارد شاهدیم که برخی اخباری را منتشر می‌کنند که شایسته خبرنگار نیست.

قافله‌باشی بیان کرد: اداره کل ارشاد باید به‌صورت جدی پایش خبرنگاران را دنبال کند و آسیب‌شناسی شود، رسانه بهترین بستری است که می‌تواند مطالبات مردم را پیگیری کنند و صدای مردم را به گوش مسئولین برساند در این میان ایسنا به‌خوبی ورود پیداکرده است.

وی خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم که رسانه‌ها می‌توانند معجزه کنند؛ از رسانه‌ها انتظار داریم که برای روشنگری کنار ما باشند، سعی کردیم شورای پنجم را شفاف نگه‌داریم و مطبوعات نیز صدای مردم را به ما برسانند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha