• سه‌شنبه / ۱۹ آذر ۱۳۹۸ / ۱۷:۰۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 98091914559
  • منبع : نمایندگی قزوین

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین:

خبرگزاری ایسنا در قزوین تخصصی عمل می‌کند

خبرگزاری ایسنا در قزوین تخصصی عمل می‌کند

ایسنا/قزوین رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین گفت: در ایسنای استان قزوین سعی شده از خرد جمعی استفاده شود؛ بنابراین شورای خبر ایجادشده است و به‌صورت تخصصی سوژه‌ها را دنبال می‌کنیم، هدف ما این است که خبرنگار علاوه بر پوشش اخبار به‌صورت تخصصی موضوعات را پیگیری کنند.

فرشاد پیله‌چی، رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین، در برنامه بازدید رئیس و سخنگوی شورای شهر قزوین از خبرگزاری ایسنا، تصریح کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی سیاسی نیست و به‌صورت نهادی انقلابی و علمی فعالیت می‌کند، در استان قزوین نیز همین‌طور است و فعالیت ما رنگ و بوی سیاسی ندارد بلکه صلاح مملکت برای ما اهمیت دارد.

وی افزود: تیم جهاد دانشگاهی در استان قزوین نیز با کمترین حاشیه فعالیت دارند؛ جهاد دانشگاهی نهادی فرهنگی، علمی و پژوهشی است که در بخش‌های مختلفی ورود پیدا کرده است، یکی از مواردی که آن را طی ۴۰ سال دنبال کردیم آموزش و انجام فعالیت‌های فرهنگی در سطح دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین اظهار کرد: یکی دیگر از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه هنر و معماری است و اخیراً قراردادی مبنی بر بازسازی مسجد جامع قزوین به جهاد دانشگاهی واگذارشده است و این نشان از توانمندی جهاد دانشگاهی قزوین دارد.

پیله‌چی تأکید کرد: ایسنا نیز از سال ۷۸ تأسیس‌شده، این خبرگزاری اولین خبرگزاری غیردولتی است که در سطح بالایی فعالیت دارد و به‌عنوان یک خبرگزاری معتبر قابل استناد است.

وی بیان کرد: در ایسنای استان قزوین نیز سعی شده از خرد جمعی استفاده کنیم؛ بنابراین شورای خبر ایجادشده است و به‌صورت تخصصی سوژه‌ها را دنبال می‌کنیم، هدف ما این است که خبرنگار علاوه بر پوشش اخبار به‌صورت تخصصی موضوعات را پیگیری کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قزوین اظهار کرد: برای تخصصی‌تر شدن خبرگزاری سه سرویس اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تقویت‌شده و سعی شده است تحلیل‌های اثرگذار منتشر شود، همچنین مطالبات مردم بدون جهت‌گیری پیگیری و منتشر می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha