• پنجشنبه / ۱ مهر ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1400070100195
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

۲۱ هزار کلاس اولی در چهارمحال و بختیاری راهی مدرسه شدند

۲۱ هزار کلاس اولی در چهارمحال و بختیاری راهی مدرسه شدند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امسال ۲۱ هزار کلاس‌اولی وارد ۱۰۳۱ مدرسه در استان می‌شوند، گفت: همه باید نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم تا حتی برای یک روز شاهد مدرسه بدون حضور دانش‌آموز نباشیم.

فرحناز قائدامینی یکم مهرماه در آئین نمادین روز شکوفه‌ها و روز غنچه‌ها در دبستان آل‌ابراهیم شهرکرد با تاکید بر اینکه بهار واقعی تعلیم و تربیت در مهرماه است، اظهار کرد: غنچه‌های علم و دانش با وجود پاک و بی‌آلایش خود از امروز مسیر رشد و تعالی را آغاز خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در سال گذشته به‌علت شیوع بیماری کرونا و نگرانی بابت سلامتی دانش‌آموزان نتوانستیم برای روز شکوفه‌ها و بازگشایی مدارس جشن بگیریم، عنوان کرد: امروز با بهبود شرایط توانستیم دانش‌آموزان را به خانه دوم خودشان دعوت کنیم و روزی به یادماندنی را برای آن‌ها رقم بزنیم.

وی افزود: همه باید نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم تا حتی برای یک روز شاهد مدرسه بدون حضور دانش‌آموز نباشیم.

قائدامینی با بیان اینکه امسال ۲۱ هزار کلاس‌اولی وارد ۱۰۳۱ مدرسه در چهارمحال و بختیاری می‌شوند، خاطرنشان کرد: برای اولیا به‌ویژه اولیای پایه اول دبستان در ۲۰ ماه گذشته روزهای سختی بود، اما امسال اقدامات خوبی برای بازگشایی مدارس صورت گرفته است و اولیای دانش‌آموزان کلاس اول برای استفاده از فضای مجازی و نحوه تدریس معلمان در مدارس آموزش دیده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از ارتقای شبکه شاد خبر داد و گفت: امسال مدیران کلاس‌ها را تشکیل و دانش‌آموزان توسط معلم به کلاس دعوت می‌شوند و این امکان ارتباط دوسویه همزمان بین معلم و دانش‌آموز نیز در شبکه شاد فراهم شده است، ۷۰ آیتم دیگر نیز به مرور زمان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha