۱۴۰۱-۰۸-۰۵ | ۱۹:۰۲
منبع: نمایندگی لرستان
کاهش مبتلایان به کرونا در لرستان

یک مسئول خبر داد:

کاهش مبتلایان به کرونا در لرستان

لرستان (ایسنا) - معاون بهداشتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: شبانه‌روز گذشته فقط دو نفر در استان به ویروس کرونا مبتلا شدند.

مریم کوشکی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا در لرستان تاکنون ۲۲۶ هزار و ۵۷۳ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

وی تصریح کرد: همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا در لرستان تاکنون ۲ هزار و ۹۰۵ نفر براثر ابتلاء به این ویروس جان باخته‌اند.

معاون بهداشتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۸۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت‌های درمانی هستند.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها