• شنبه / ۷ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403070704839
  • خبرنگار : 50184

درخشش ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی پرورش اندام جهان

درخشش ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی پرورش اندام جهان

ایسنا/کرمانشاه ورزشکاران کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی پرورش اندام جهان به میزبانی کیش موفق به کسب یازده مدال طلا، نقره و برنز شدند.

مهدی حاتمی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به پایان مسابقات قهرمانی پرورش اندام جهان به میزبانی کیش، اظهارکرد: در این مسابقات از کرمانشاه ۱۷ ورزشکار در قالب تیم‌های ملی در رده‌های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان حضور داشتند که در تاریخ ورزش بدنسازی و پرورش اندام استان بی‌سابقه است. 

وی افزود: خوشبختانه ورزشکاران کرمانشاهی در این مسابقات خوش درخشیدند و موفق به کسب یازده مدال رنگارنگ شدند. 

به گفته رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه حاصل تلاش ورزشکاران کرمانشاه در این رقابت‌ها، شش مدال طلا، یک نقره، چهار برنز و کسب دو عنوان چهارمی بود. 

وی خاطرنشان کرد: ایوب بسامی در رشته فیزیک بزرگسالان، مهیار هندوراکی در رشته فیزیک کلاسیک جوانان، شهریار حیدری در رشته بادی کلاسیک بزرگسالان، مهدی سلطان آبادی در رشته فیتنس چلنج پیشکسوتان و محمد امین چهاردولی در رشته فیتنس استایل جوانان طلایی‌های کرمانشاه در این رقابت‌ها بودند. 

حاتمی یادآورشد: ایوب بسامی در این رقابت‌ها ضمن کسب مدال طلای رشته فیزیک، در بخش اورالی فیزیک نیز قهرمان شد و توانست عنوان قهرمان قهرمانان جهان را در این رشته کسب کند. 

وی با بیان اینکه محمد احدی در رشته فیزیک کلاسیک بزرگسالان تنها نقره‌ای کرمانشاه در این رقابت‌ها بود، عنوان کرد: کیوان الفتی در رشته بادی بیلدینگ بزرگسالان، قاسم احمدی در رشته گیمز کلاسیک پیشکسوتان، متین عبدالمحمدی در رشته فیتنس استایل جوانان و رضا بیرانوند در رشته بادی بیلدینگ مدال برنز کسب کردند. 

رئیس هیات بدنسازی استان که به همراه ایمان مالمیر یکی دیگر از مربیان بدنسازی کرمانشاه در مسابقات جهانی کیش به عنوان مربی تیم‌های ملی حضور داشتند در ادامه گفت: فرشاد پزشک و امیرحسین قنبری نیز از دیگر ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در این مسابقات در جایگاه چهارم قرار گرفتند. 

وی در پایان سطح کیفی این مسابقات را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: ایران قدرت اول پرورش اندام دنیاست که در این مسابقات هم آن را به خوبی نشان دادیم. 

در مسابقات قهرمانی پرورش اندام دنیا به میزبانی کیش طی روزهای دوم تا ششم مهر، تیم ملی ایران با کسب ۱۵۳ مدال - ۵۱ مدال طلا، ۵۲ مدال نقره و ۵۰ مدال برنز - در هر سه رده سنی عنوان قهرمانی را کسب کرد. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha