۱۴۰۴-۱۱-۱۹ | ۱۷:۳۶
آغاز نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه علامه طباطبائی از ۲۵ بهمن

آغاز نیمسال دوم تحصیلی دانشگاه علامه طباطبائی از ۲۵ بهمن

دانشگاه علامه طباطبائی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نیمسال دوم تحصیلی این دانشگاه از ۲۵ بهمن به‌صورت حضوری آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی کلیه کلاس‌ها و فعالیت‌های آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی این دانشگاه، از تاریخ ۲۵ بهمن‌ماه سال جاری، مطابق با تقویم آموزشی، به صورت حضوری برگزار خواهد شد و دانشجویان باید  برای حضور در کلاس‌ها آماده باشند.

انتهای پیام

# علمی‌ و دانشگاهی

آخرین اخبار علمی‌ و دانشگاهی