۱۴۰۵-۰۳-۲۵ | ۲۱:۵۵
منبع: نمایندگی خوزستان
برد شاگردان پورموسوی در لیگ یک/ آبادانی‌ها سودای صعود دارند

برد شاگردان پورموسوی در لیگ یک/ آبادانی‌ها سودای صعود دارند

خوزستان (ایسنا) - تیم فوتبال صنعت‌ نفت آبادان با برد در هفته بیست و نهم لیگ یک، امیدهایش برای صعود به لیگ برتر زنده ماند.

تیم صنفت نفت آبادان ۲۵ خرداد در هفته بیست و نهم لیگ یک مقابل تیم فرد البرز میزبان خود با حساب ۲ بر یک به برتری رسید.

به گزارش ایسنا، باتوجه به نتیجه تساوی تیم‌های نساجی و مس شهر بابک به عنوان تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی، برد امشب نفت به این تیم کمک کرد در کورس صعود بماند.

شاگردان پورموسوی در نفت آبادان اکنون با ۴۹ امتیاز در رده سوم قرار دارد. اختلاف نفت در پنج هفته مانده به پایان این رقابت‌ها با منطقه صعود، 9 امتیاز است.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها