مهدی کرامتی در جلسه شورای معادن استان خراسانشمالی که پنجشنبه ۲۸ خرداد برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته حدود پنج فقره پروانه بهره برداری با سرمایهگذاری ۱۲۴ هزار و ۵۶۵ میلیون ریال صادر شده است.
وی افزود: با صدور این پروانه ها برای ۲۳ نفر اشتغال ایجاد شده است.
کرامتی ادامه داد: علاوه بر آن طی مدت یاد شده ۹ فقره پروانه بهره برداری معدنی تمدید و حدود ۱۸ فقره پروانه اکتشاف معدنی صادر شد.
وی بیان کرد: صدور هشت فقره گواهی کشف با سرمایهگذاری ۲۷ هزار و ۸۰۴ میلیون ریال در سال گذشته صادر شد.
به گفته این مقام مسئول، اتمام مطالعات امکان سنجی احداث واحد پودر میکرونیزه باریت توسط ایمیدرو انجام شده و موضوع الحاق معادن سرب و روی استان به طرح جامع سرب و روی کشور نیز در حال پیگیری است.
انتهای پیام
