تیم جودو نابینایان و کمبینایان استان خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور که از ۲۷ تا ۳۰ خردادماه به میزبانی استان تهران برگزار شد، موفق به کسب دو مدال نقره و برنز شد.
در این رقابتها محمدمهدی مطهریپور صاحب گردن آویز مدال نقره شد و پیمان طاهری به مدال برنز دست پیدا کرد.
به گزارش ایسنا، همچنین پرهام باباییپور با عملکرد قابلقبول خود، به اردوی انتخابی تیم ملی جودو نابینایان و کمبینایان دعوت شد.
انتهای پیام
