• یکشنبه / ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ / ۱۳:۰۸
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 93051909215
  • منبع : مطبوعات

از طریق مؤسسات قرآنی مردمی

ثبت‌نام مسابقه"نورالهدی 7" از پنجم شهریور آغاز می‌شود

ثبت‌نام مسابقه"نورالهدی 7" از پنجم شهریور آغاز می‌شود

سرپرست مدیریت ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم گفت: ثبت‌نام هفتمین دوره مسابقه بزرگ تفسیر قرآن کریم "نورالهدی" از پنجم شهریور آغاز و تا پایان شهریورماه ادامه می‌یابد.

سرپرست مدیریت ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم گفت: ثبت‌نام هفتمین دوره مسابقه بزرگ تفسیر قرآن کریم "نورالهدی" از پنجم شهریور آغاز و تا پایان شهریورماه ادامه می‌یابد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مسعود وادی‌پور در این رابطه گفت: در راستای ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی و ایجاد موقعیت و فضای لازم برای تقویت معلومات قرآنی اقشار مختلف مردم و همچنین آشنا کردن مردم با نکات کاربردی و تفسیر قرآن کریم هفتیمن دوره مسابقه "نورالهدی " در آبانماه امسال برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم افزود: این مسابقه مربوط به اجزاء 21-22-23 و از تفسیر نمونه اثر آیت الله مکارم شیرازی و در دو رشته سه جزء (اجزاء22و22) و رشته یک جزء مربوط به جزء بیست و یک برگزار می‌شود.

وادی‌پور بیان کرد: امسال برای اولین بار اجرای این مسابقه را بطور کامل به اتحادیه موسسات قرآنی مردمی کشور واگذار کرده‌ایم. که این اتحادیه با کمک و استفاده از ظرفیت‌های اتحادیه‌های استانی، موسسات قرآنی مردمی و همچنین خانه‌های قرآنی شهر و روستا بتواند جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی مسابقات موثر واقع شود.

سرپرست اداره ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم خاطرنشان کرد زمان دقیق مسابقه و همچنین شیوه ثبت نام از طریق اتحادیه موسسات قرآنی مردمی کشور متعاقبا اعلام خواهد شد.

وادی‌پور گفت: "طی شش دوره برگزاری مسابقه "نورالهدی" نزدیک به 65 هزار نفر در این مسابقات شرکت کرده‌اند و پیش بینی می‌شود با توجه به بهرمندی از ظرفیت اتحادیه‌ها، میزان مشارکت شرکت کنندگان این دوره، از افزایش چشمگیری برخوردار باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha