• چهارشنبه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ / ۱۸:۳۷
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 95050117795

کاراندیش: پیشکسوتان هنر نگرانی نداشته باشند

کاراندیش: پیشکسوتان هنر نگرانی نداشته باشند

«علی اصغر کاراندیش مروستی» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 مرداد ماه میزبان مدیرعامل و رییس هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت بود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، سه شنبه 26 مرداد «سیدعباس عظیمی» مدیرعامل و «دکترمحمود عزیزی» رئیس هیات مدیره این موسسه با حضور در دفتر معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون اتفاقات و تغییرات اخیر موسسه هنرمندان پیشکسونت سخن گفتند.

کاراندیش در این ملاقات با ابراز خرسندی از جابجایی مکان این موسسه، گفت:بسیار خوشحالم، موسسه‌ای که با هیچ بودجه و امکاناتی  در 4 سال پیش فعالیتش را آغاز کرده ، امروز در فصل جدیدی از تغییرات مثبت خوب و قابل توجه قرار گرفته است. 

وی با اظهار خوشحالی از تغییر مکان موسسه،خاطرنشان کرد: جابجایی مکان این موسسه از جایی کوچک به جایی مناسب‌تر می‌تواند اتفاقات بهتری را برای این تشکیلات رقم بزند،از نکات مثبت حائز اهمیت آن برگزاری کارگاه‌های آموزشی و انتقال تجارب پیشکسوتان به نسل جوان، امکان برگزاری گالری‌ها و همچنین فراهم شدن پاتوقی برای گردهم آمدن پیشکسوتان و  ... است.

دکتر کاراندیش با اشاره به وضعیت بودجه بخش فرهنگ و اتفاقات  خوبی که در سال 95 برای بودجه موسسه رقم خورده گفت:    همچون گذشته از موسسه هنرمندان پیشکسوت حمایت خواهیم کرد و  پیشکسوتان هنر نگرانی از این بابت نداشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد در ادامه سخنانش گفت: موفقیت روز افزون این موسسه موید و نشانگر قدم نهادن در مسیری درست است، من آرزوی توفیق روز افزون برای دست‌اندرکاران موسسه دارم.

در ادامه سیدعباس عظیمی نیز ضمن قدردانی از حسن توجه معاون وزیر نسبت به موسسه تصریح کرد: بدون شک آنچه موسسه امروز به دست آورده است را مرهون توجه مسولین و مدیرانی می‌دانم که نگاهی جامع و  خاص  نسبت به مسائل پیشکسوتان  هنر به عنوان سرمایه‌های  ملی کشور  دارند.

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ادامه داد: آقای کاراندیش از بدو فعالیت این موسسه همواره از حامیان جدی آن به حساب آمده است، به گونه‌ای که از همان ابتدا پای امور موسسه ایستاد و حتی نگذاشت مخالفان ضربه‌ای به این موسسه بزنند، این گونه بود که اساس و پایه این موسسه محکم شد و توانستیم به آینده امیدوار شویم.

محمود عزیزی نیز گفت: وجود چنین تشکیلاتی نه تنها برای مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بلکه برای کشورمان می‌تواند مایه فخر و مباهات باشد، من نمونه چنین تشکیلات و با چنین خدمات ارزنده‌ای را در هیچ جای دنیا سراغ ندارم.

این هنرمند در بخش دیگری از سخنانش گفت: به عقیده من ثمر دادن این موسسه و موفقیت آن می‌تواند به عنوان یکی از برگ‌های زرین دولت  در این دوره و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حساب آید، من امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که این نگاه مثبت در دوره‌های بعدی نیز بین مسولین فرهنگی کشور استمرار داشته باشد.

وی در پایان ضمن تشکر از کاراندیش، از همه‌ی کسانی که به هر شکل در حمایت از این موسسه نقش جدی داشته‌اند به ویژه دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه قدردانی کرد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha