• سه‌شنبه / ۲ دی ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99100201129
  • منبع : نمایندگی همدان

چاله‌های حادثه‌ساز جاده کبودراهنگ‌- علیصدر

چاله‌های حادثه‌ساز جاده کبودراهنگ‌- علیصدر

ایسنا/همدان گویا جان مردم روستاهای کبودراهنگ ارزش این را ندارد که مدیران راه استان همدان به خود زحمت جذب اعتبارت را بدهند و مردم همچنان باید شاهد تصادفات و تحمل خسارات مالی ناشی از تصادفات در راه های روستایی باشند.

«شهروندی هستم که برای انجام کاری از علیصدر به کبودراهنگ تردد داشتم و در باند اضطراری از کبودراهنگ به چاله ای برخورد کردم که یکی از چرخ های خودرویم داخل چاله سقوط کرد و هزینه سنگینی برایم رقم زد. این چاله حدود دو مترمربع مساحت دارد پس چگونه از چشم مسئولان امر دور مانده و کسی متوجه نشده است؟ جلوبندی خودرویم از بین رفت، با ۷۰ تا سرعت افتادم داخل این چاله، اگر خانواده همراهم بود، اگر چپ می کردم و اتفاقی برای من و خانواده ام می افتاد، چه کسی پاسخگو بود؟ گناه مردم از ضعف مدیریتی مسئولان امر چیست؟

من خسارت وارده به خودرو را از چه کسی باید مطالبه کنم، از فرماندار یا رئیس راهداری یا خود استاندار؟ من خسارت ماشینم رو حتماً خواهم گرفت از خود شخص یا ارگان مربوطه! اگر در این متن انتقاد و مطالبه گری ام به کسی برخورده حضوری پاسخگو خواهم بود.» این صدای شهروندی است که درخواست دارد صدایش به گوش مسئولان مربوطه برسد تا مشخص شود ضعف از راهداری کبودراهنگ است یا بی اهمیت بودن نسبت به چاله های حادثه ساز جاده کبودراهنگ‌- علیصدر؟

شهروند دیگری از نامناسب بودن راه کبودراهنگ به روستاهای ناصرآباد، جین طراقیه، عظیم دره، طراقیه و منتهی به علیصدر ابراز نارضایتی داشت و به خبرنگار ایسنا گفت: به علت پیچ بسیار خطرناک و وجود ساختمان مخروبه وسط راه سالانه تصادفات زیادی صورت می گیرد.

پس از انتقاد و نارضایتی این شهروندان در تماسی تلفنی که با رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کبودراهنگ برقرار کردم، او موضوع  بارندگی اخیر را علت ایجاد این چاله عنوان کرد.

علی رهبر به خبرنگار ایسنا توضیح داد: این چاله بر اثر بارندگی اخیر ایجاد شده است و ما پس از هر بارندگی اقدام به ترمیم چاله های ایجاد شده می کنیم و در این روزها که درگیر بارندگی ها بودیم این مورد از دید نیروهای ما دور مانده است که در اسرع وقت اقدام به ترمیم خواهیم کرد.

وی درباره وضعیت نامناسب راه کبودراهنگ به علیصدر نیز گفت: هیچ اعتباری برای تعمیر این راه به راهداری داده نشده و صاحب ساختمان مخروبه برای واگذاری ملکش مبلغ زیادی مطالبه می کند که از توان راهداری شهرستان کبودراهنگ خارج است.

در پایان اینکه، اهالی روستاهای کبودراهنگ سوالی از مدیران راه استان دارند: آیا جان مردم روستاها ارزش پیگیری و جذب اعتبار برای حل مشکل راه های روستایی را ندارد؟

چاله های جاده کبودراهنگ- علیصدر

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha