• چهارشنبه / ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ / ۰۷:۵۹
  • دسته‌بندی: انجمن های علمی
  • کد خبر: 1400020100056
  • منبع : باشگاه دانشجویان

در نشستی دانشجویی بررسی می‌شود:

مفهوم «حداقل محصول پذیرفتنی» و جایگاه آن در توسعه کسب و کار

مفهوم «حداقل محصول پذیرفتنی» و جایگاه آن در توسعه کسب و کار

انجمن‌های علمی دانشجویی و گروه نوآوری دانشگاه فردوسی مشهد جلسه‌ای با موضوع MVP یا حداقل محصول پذیرفتنی برگزار می‌کنند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این جلسه در راستای سومین دوره لیگ ملی نوآوری دانشگاه فردوسی مشهد چهارشنبه اول اردیبهشت ساعت ۱۲ برگزار می‌شود و در آن مهران کرمی ـ مدیرعامل هاب اصفهان به ارائه مطالب می‌پردازد.

مفهوم MVP و جایگاه آن در چرخه رشد و توسعه کسب و کار، لزوم ساخت MVP ، اعتبارسنجی به وسیله MVP، ارائه مثال‌های اجرا شده و روش‌های عملی ساخت MVP سرفصل مطالبی است که در این جلسه مطرح می‌شود.

در کسب و کارهای نوپا دانستن مفهوم MVP می‌تواند تا حد بسیاری دیدگاه شما نسبت به ساخت یک محصول را تغییر دهد، MVP مخفف Minimum Viable Product است که در زبان فارسی می‌توانیم آن را حداقل محصول پذیرفتنی بنامیم. به زبان ساده ام وی پی به معنای تولید محصول یا خدمتی است که حداقل ویژگی‌ها و خصوصیات لازم برای ارائه به مشتری و سرمایه‌گذار را دارد. در تولید آن خبری از صرف وقت و هزینه بسیار زیاد نیست و محصول صرفا جهت بازخورد از مشتری و تحلیل رفتارهای او ساخته می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از آدرس https://b۲n.ir/s۱۵۷۵۹ برای شرکت در این جلسه ثبت‌نام کنند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.