• چهارشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402040704215
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

هویت اصلی جهاددانشگاهی، انقلابی بودن است

هویت اصلی جهاددانشگاهی، انقلابی بودن است

ایسنا/اصفهان نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش زیادی در جهاددانشگاهی در جریان است که جای قدردانی دارد، گفت: تقوای جوانانی مثل زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی جهاددانشگاهی را به اینجا رسانده و هویت اصلی این نهاد، انقلابی بودن است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، زهرا شیخی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت امنای جهاددانشگاهی، در پنجاهمین گردهمایی معاونان آموزش و کارآفرینی این نهاد که صبح امروز(چهارشنبه، ۷ تیر) به میزبانی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: بزرگ‌ترین افتخارم این است که بزرگ شده جهاددانشگاهی هستم و تجربه‌های ناب و اصیلی در این نهاد به‌دست آوردم که در هیچ کجای دیگر تکرار نشد.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی کم حاشیه‌ترین نهادی است که می‌شناسم، گفت: تلاش زیادی در این نهاد در جریان است که جای قدردانی از اعضای جهاددانشگاهی دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هویت اصلی جهاددانشگاهی، یک هویت انقلابی و اسلامی-ایرانی محسوب می‌شود که حفظ آن بسیار سخت است، افزود: این ماموریت کارکنان جهاددانشگاهی است که باید از این اعتبار مراقبت کنند. 

شیخی با تاکید بر اینکه اعتبار امروز جهاددانشگاهی مرهون افرادی چون کاظمی آشتیانی است، گفت: تقوای جوانانی مثل کاظمی آشتیانی جهاددانشگاهی را به اینجا رسانده، ما در جهاد دانشگاهی مفهوم چپ و راست نداریم و هویت اصلی، انقلابی بودن است.  

این نماینده مجلس نگاه مترقی رهبر معظم انقلاب اسلامی به جهاددانشگاهی را به دلیل نیروی انسانی توانمند این نهاد دانست و از اعضای جهاددانشگاهی خواست تا با تقوا، ایثار و اراده بلند تلاش کنند، حواشی را کنار زده و با عملکرد خوب خود، مثل همیشه دل ولی مسلمین را شاد کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha