• یکشنبه / ۴ خرداد ۱۴۰۴ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1404030402082
  • خبرنگار : 51032

استقبال کم‌نظیر از نمایشگاه طلا در اصفهان؛

نمایشگاه‌های تخصصی، پلی میان تولید و بازار است

نمایشگاه‌های تخصصی، پلی میان تولید و بازار است

ایسنا/اصفهان رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان اصفهان گفت: هجدهمین دوره نمایشگاه تخصصی طلا، جواهر و ماشین‌آلات وابسته در اصفهان با استقبال کم‌نظیر فعالان این صنعت از سراسر کشور و چهار کشور خارجی برگزار شد.

حمیدرضا نیکخواه در گفت‌وگو با ایسنا درباره برگزاری هجدهمین نمایشگاه طلا و جواهر استان اصفهان اظهار کرد: در سال جاری برگزاری نمایشگاه بسیار موفق اجرا شد و همکاران، غرفه‌داران و بازدیدکنندگان معتقدند که این دوره، یکی از بهترین و موفق‌ترین نمایشگاه‌ها در طول سنوات گذشته بوده است.

وی افزود: از نظر استقبال، ما با کمبود فضا روبه‌رو شدیم، تقاضا برای گرفتن غرفه‌ها به قدری زیاد بود که اگر پنج هزار متر غرفه دیگر هم داشتیم، می‌توانستیم در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان اصفهان بیان کرد: باتوجه به صحبت‌هایی که با تعدادی از تولیدکنندگان ماشین‌آلات داشتیم، غرفه‌داران از فروش و سفارش‌های قابل‌توجهی که دریافت کردند، راضی بودند. این موضوع برای ما بسیار امیدوارکننده و نشان می‌دهد که نمایشگاه تأثیر مثبتی بر روند تولید و فروش داشته است.

نیکخواه با اشاره به برگزاری چنین نمایشگاه‌ها و تأثیر آن  بر صنف طلا و جواهر مطرح کرد: به‌طور قطع تأثیر مثبتی دارد، نمایشگاه‌ها زمانی‌که تخصصی باشند، نقش به‌سزایی در پویایی اصناف دارند. در این نمایشگاه، بیش از ۹۰ درصد بازدیدکنندگان از فعالان صنف طلا و جواهر بودند.

وی افزود: حدود ۶۰ درصد غرفه‌داران و شرکت‌کنندگان از استان اصفهان  و ۴۰ درصد از سایر استان‌های کشور بودند، همچنین از چهار کشور خارجی همچون ترکیه، هند و ه‍یئت‌هایی از کشورهای ارمنستان و آفریقا حضور داشتند. 

نیکخواه مطرح کرد: ۶۰ درصد نمایشگاه مربوط به ماشین‌آلات و تجهیزات مرتبط با صنعت طلا  و ۴۰ درصد مربوط به مصنوعات طلا، طراحی و دیگر شاخه‌های مرتبط با آن بود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر استان اصفهان با اشاره به چالش‌های موجود در برگزاری نمایشگاه اظهار کرد: با توجه به توانمندی مجری، نمایشگاه به‌خوبی برگزار شد و مشکل خاصی نداشتیم؛ تنها چالش موجود کمبود فضا است، باتوجه به آنکه راهروها تا حد امکان کوچک و متراژ غرفه‌ها به حدود هشت هزار متر رسید، با این وجود باز هم پاسخگوی حجم بالای تقاضا نبود، درصورت برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی لازم است فضای اختصاصی و بزرگ‌تری برای این چنین رویدادهایی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha