۱۴۰۴-۱۱-۱۳ | ۲۰:۰۶
منبع: نمایندگی اصفهان
پهلوان: یکی از بهترین نیمه‌های فصل را بازی کردیم/ این برد برای جایگاه‌مان حیاتی بود

پهلوان: یکی از بهترین نیمه‌های فصل را بازی کردیم/ این برد برای جایگاه‌مان حیاتی بود

اصفهان (ایسنا) - مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: سه‌امتیاز مقابل فجرسپاسی برای بهبود شرایط ذوب‌آهن در جدول رقابت‌ها بسیار مهم بود.

احسان پهلوان، شامگاه دوشنبه ۱۳ بهمن پس از پیروزی ۲ بر یک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در برابر فجرسپاسی شیراز در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار کرد: ذوب‌آهن در این مسابقه نمایش بسیار خوبی ارائه داد و به‌ویژه در نیمه نخست، یکی از بهترین عملکردهای خود در فصل جاری را به نمایش گذاشت. با زدن دو گل به برتری رسیدیم و خوشبختانه توانستیم این نتیجه را تا پایان مسابقه حفظ کرده و به سه امتیاز دست یابیم.

وی در ادامه و در واکنش به تغییر سرمربی ذوب‌آهن پیش از این دیدار افزود: این تغییر، شوک بسیار مثبتی به تیم وارد کرد و نتیجه آن نیز در زمین مسابقه مشخص شد. ذوب‌آهن به این سه امتیاز نیاز جدی داشت و در صورت ناکامی در کسب پیروزی، شرایط تیم در جدول می‌توانست دشوار شود، اما بازیکنان با تلاش و همدلی توانستند به هدف خود برسند.

مهاجم با تجربه گاندوها درباره حضور مدیرعامل باشگاه در رختکن ذوب‌آهن و احتمال در نظر گرفتن پاداش برای بازیکنان نیز بیان کرد: این موضوع روالی همیشگی در باشگاه است. مدیرعامل با حضور در رختکن از اعضای تیم قدردانی کرد و به بازیکنان خسته‌نباشید گفت. بازیکنان با تمام توان و غیرت بازی کردند و بسیاری از آن‌ها با وجود خستگی و مصدومیت‌های جزئی، برای کسب این سه امتیاز تلاش کردند.

پهلوان در پایان تأکید کرد: تیم در مسیر خوبی قرار گرفته است و امیدوارم از دیدارهای آینده نیز با همین انگیزه و قدرت کامل وارد مسابقات شویم و روند مثبت خود را ادامه دهیم.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها