۱۴۰۴-۱۲-۰۹ | ۲۰:۲۱
منبع: نمایندگی فارس
جنایت آمریکا و صهیونیست‌ها در شیراز
عکس مربوط به تهران است

جنایت آمریکا و صهیونیست‌ها در شیراز

فارس (ایسنا) - جنایتکاران آمریکایی توسط مزدوران صهیونیستی خود شنبه نهم اسفند با حمله موشکی به یکی از «مراکز خدماتی و الکترونیکی» در شیراز بار دیگر نشان دادند که هیچ حد و مرزی در انجام جنایات خود ندارند.

حمله صهیونیست‌ها به این مرکز، منجر به خساراتی شده است.

اخبار تکمیلی پیرامون جزئیات این اقدام وحشیانه متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها