۱۴۰۵-۰۲-۰۷ | ۲۰:۴۱
منبع: نمایندگی خوزستان
هشدار آنی افزایش خروجی سد مخزنی «دز» 

هشدار آنی افزایش خروجی سد مخزنی «دز» 

خوزستان (ایسنا) - اداره‌کل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به  افزایش خروجی سد مخزنی دز، هشدار آنی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در هشدار آنی اداره کل مدیریت بحران خوزستان در شامگاه دوشنبه ۷ اردیبهشت‌ماه، با اشاره به  افزایش خروجی سد مخزنی دز آمده است:

«با توجه به اعلام سازمان آب و برق مبنی بر افزایش خروجی سد دز تا ۹۰۰ مترمکعب بر ثانیه برای کنترل سیلاب، مقتضی است تمهیدات و اقدامات لازم از جمله اطلاع‌رسانی به کشاورزان، عشایر، مسافران و ... برای جلوگیری از نزدیک شدن به رودخانه، استحکام‌بخشی نقاط خطرپذیر و جمع‌آوری تجهیزات حاشیه رودخانه، مدیریت فاضلاب شهری و ... انجام شود.»

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها