پروین اشراقی اسکوئی، در جلسه شورای اجتماعی شهرستان عجبشیر، ضمن تقدیر از عملکرد فرمانداری شهرستان عجبشیر در دوران «جنگ چهلروزه»، بر اهمیت تداوم این روحیه جهادی در پیشبرد اهداف توسعهای شهرستان تاکید کرد.
وی با اشاره به اهمیت «طرح برنامه اقدام مشارکت محله محور»، از تشکیل منظم جلسات این حوزه در عجبشیر قدردانی کرد و گفت: محلهمحوری، تسهیلگر اصلی در حل مشکلات خرد و کلان است و دولت با تمام توان در کنار مردم برای حل دغدغههایشان حضور خواهد داشت.
وی در ادامه با اشاره به چالشهای روز از جمله ناترازی انرژی، تشریح کرد: مدیریت بهینه انرژی تنها با مشارکت جمعی امکانپذیر است و در این راستا، بهرهگیری از ظرفیت طرحهای محلهمحور و بسیج تمامی نهادهای حاکمیتی یک ضرورت اجتنابناپذیر است.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی، عدالت آموزشی را از ارکان توسعه پایدار خواند و خواستار توجه ویژه مسئولان شهرستان به رفع تبعیضهای آموزشی و ارتقای کیفیت تحصیل برای دانشآموزان عجبشیری شد.
وی همچنین بر ارتقای سلامت روان آحاد جامعه تاکید کرد و افزود: نظام سلامت در سطح شهرستان نیازمند یک رویکرد فرابخشی است، چراکه سلامت روان مردم، زیربنای تحقق نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در جامعه است. لازم است تمامی دستگاهها برای ایجاد فضای امیدبخش در سطح شهرستان با نگاهی تخصصی وارد عمل شوند.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی در روز جمعه ۲۹ خرداد، وی در پایان از خدمات ارزشمند خیرین (بانوان و آقایان) و فعالیتهای مستمر سازمانهای مردمنهاد در شهرستان عجبشیر قدردانی کرد و این ظرفیتها را سرمایهای بزرگ برای حل چالشهای اجتماعی و تقویت پیوندهای مردمی دانست.
انتهای پیام
