۱۴۰۵-۰۳-۳۰ | ۰۸:۳۷
منبع: نمایندگی مازندران
اختصاص ۷۳ دستگاه نیسان به دهیاری‌های مازندران/ آغاز فرآیند واگذاری

اختصاص ۷۳ دستگاه نیسان به دهیاری‌های مازندران/ آغاز فرآیند واگذاری

مازندران (ایسنا) - استاندار مازندران از اختصاص ۷۳ دستگاه خودروی نیسان کمپرسی به دهیاری‌های استان خبر داد و گفت: همزمان با آغاز مراحل واگذاری، این خودروها به دهیاری‌ها تحویل داده خواهد شد.

مهدی یونسی رستمی امروز شنبه ۳۰ خرداد در جلسه بررسی مسائل دهیاری‌ها با اشاره به پیگیری‌های انجام‌شده برای تقویت ناوگان خدماتی دهیاری‌های استان اظهار کرد: در راستای حمایت دولت از مدیریت روستایی و ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به مردم در روستاها، ۷۳ دستگاه خودروی نیسان کمپرسی به صورت رایگان در اختیار دهیاری‌های مازندران قرار می‌گیرد.

وی افزود: پس از انجام هماهنگی‌ها و پیگیری‌های لازم، سهمیه استان برای دریافت این خودروها نهایی شده و فرآیند واگذاری نیز آغاز شده است.

استاندار مازندران با تأکید بر نقش دهیاری‌ها در توسعه و آبادانی روستاها تصریح کرد: این خودروها با هدف افزایش توان عملیاتی دهیاری‌ها در حوزه خدمات عمومی، عمرانی و پشتیبانی از فعالیت‌های روستایی اختصاص یافته است.

یونسی رستمی خاطرنشان کرد: همزمان با طی مراحل اداری و واگذاری، خودروها به دهیاری‌ها تحویل داده می‌شود تا هرچه سریع‌تر در چرخه خدمت‌رسانی به مردم روستاهای استان قرار گیرند.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها