به گزارش ایسنا، دکتر محمود علیگو معاون فرهنگی این نهاد در نخستین جلسه شورای برنامهریزی «شهر دانشجو» که با حضور اعضای شورا برگزار شد، از ایجاد و تصویب معاونت «شهر دانشجو» در ساختار سازمان دانشجویان خبر داد.
بر این اساس، "شهر دانشجو" به عنوان یکی از معاونتهای سازمان دانشجویان ایران به فعالیت خود ادامه خواهد داد؛ اقدامی که با توجه به توسعه فعالیتها، افزایش جامعه مخاطبان و نقشآفرینی این مجموعه در شبکهسازی دانشجویی کشور، زمینه انسجامبخشی بیشتر برنامههای آن را فراهم خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی، سامانه «شهر دانشجو» مردادماه سال گذشته همزمان با چهل و پنجمین سالگرد جهاددانشگاهی رونمایی شد و از آن زمان به عنوان یکی از بسترهای ارتباطی و مشارکتی دانشجویان کشور فعالیت کرده و توانسته است شبکهای گسترده از دانشجویان دانشگاههای مختلف را در سراسر کشور گرد هم آورد.
درحال حاضر در این سامانه که با هدف ایجاد ارتباط مؤثر میان دانشجویان و بهرهگیری از ظرفیتهای علمی، فرهنگی، اجتماعی و مهارتی آنان شکل گرفته است، بیش از ۱۵ هزار دانشجو عضویت دارند.
این سامانه ملی با ارائه خدمات متنوع، معرفی فرصتهای آموزشی و فرهنگی، ایجاد زمینه مشارکت در برنامههای دانشجویی و شناسایی استعدادهای جوان، نقش مؤثری در توسعه فعالیتهای دانشجویی ایفا خواهد کرد.
توسعه جامعه مخاطبان، افزایش دامنه فعالیتها و نقشآفرینی مؤثر در حوزه شبکهسازی دانشجویی، از جمله عواملی است که ضرورت تقویت جایگاه ساختاری این مجموعه را بیش از پیش نمایان ساخته که منجر به ایجاد معاونت "شهر دانشجو" در ساختار سازمان دانشجویان ایران گردید.
انتهای پیام
