۱۴۰۵-۰۳-۳۱ | ۰۷:۵۳
محمود نعمتی هم طلایی شد

محمود نعمتی هم طلایی شد

قم (ایسنا) - ملی‌پوش وزن ۸۴+ کیلوگرم کشورمان، دومین نشان طلای کاروان ایران را در رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا به دست آورد.

در روز پایانی رقابت‌های قهرمانی آسیا در بالی اندونزی، محمود نعمتی در فینال وزن ۸۴+ کیلوگرم به مصاف سناد صوفیانی از عربستان رفت و با ارائه نمایشی مقتدرانه، حریف خود را با نتیجه ۴ بر صفر شکست داد تا عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کند.

نعمتی پیش از رسیدن به دیدار پایانی نیز با عملکردی درخشان، حریفانی از کویت، چین‌تایپه و ژاپن را از پیش رو برداشته و راهی فینال شده بود.

ملی‌پوش سنگین‌وزن ایران با این پیروزی، دومین مدال طلای کاروان شهید کمیل مطیع دوست را برای کشورمان به ارمغان آورد.

ضمن اینکه صبح امروز با برگزاری دیدارهای نهایی در شهر بالی اندونزی مرتضی نعمتی، نخستین نماینده کشورمان در فینال، با برتری ۳ - ۲ مقابل حریف اهل قزاقستان به مدال طلا دست یافت.

بیست‌ودومین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا با حضور ۴۱۱ ورزشکار از ۳۳ کشور از روز پنجشنبه آغاز شده است و امروز با برگزاری دیدارهای نهایی به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها