• یکشنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۳:۲۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 92110603879
  • منبع : نمایندگی فارس

دستگیری جاعل ویزای شینگن در شیراز

دستگیری جاعل ویزای شینگن در شیراز

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی فارس از انهدام شش باند تهیه و توزیع مواد مخدر، شناسایی و انهدام باند تهیه و توزیع شیشه و شناسایی و دستگیری جاعل ویزای شینگن در شیراز خبر داد.

فرمانده انتظامی فارس از انهدام شش باند تهیه و توزیع مواد مخدر، شناسایی و انهدام باند تهیه و توزیع شیشه و شناسایی و دستگیری جاعل ویزای شینگن در شیراز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه فارس، سردارسرتیپ سیروس سجادیان یکشنبه 6 بهمن در کنفرانس خبری هفتگی خود، گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی افرادی شناسایی شدند که بسته‌هایی را از تهران به شیراز منتقل می‌کردند.

وی گفت: روز گذشته(5 بهمن‌ماه) طی عملیاتی 4 نفر در این ارتباط شناسایی و دستگیر شدند که در بازرسی از منازل آنان، 2 کیلو و 300 گرم مواد مخدر از نوع شیشه،‌ کشف شد.

این مقام انتظامی با تصریح اینکه تاکنون بیشترین میزان مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه، از سایر نقاط به شیراز و فارس حمل و توزیع می‌شده است، گفت: در شیراز و فارس کارگاه تولید این گونه مواد بسیار اندک است.

وی ارزش مواد مخدر کشف شده را 45 میلیون تومان ذکر و خاطرنشان کرد: مجموعا امسال 12 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

سجادیان همچنین از شناسایی و انهدام شش باند قاچاق مواد مخدر در شهرهای شیراز، داراب، آباده، مهر و فسا خبرداد و گفت: از این باندها طی دو هفته اخیر بالغ بر یک تن تریاک کشف و در این رابطه 37 قاچاقچی دستگیر شده و 19 خودرو نیز توقیف شده است.

وی ارزش مواد مخدر کشف شده را یک میلیارد و 390 میلیون تومان و ارزش خودروها را 4 میلیارد و 391 میلیون تومان اعلام کرد و با اشاره به شناسایی یک جاعل ویزا در شیراز، گفت: فردی که از سه سال قبل با ایجاد یک صفحه در فیس‌بوک، تبلیغاتی در خصوص صدور ویزای شینگن ارزان‌قیمت، انجام داده و با این تبلیغات از افرادی کلاهبرداری‌ کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه 70 نفر توسط این فرد متهم به نام ف- ص، مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، گفت: تعداد 65 نفر از این افراد شناسایی شده و هم از متهم اعلام شکایت کرده‌اند که تنها 8 نفر از این افراد ساکن شیراز بوده‌اند و بقیه از اهالی و ساکنان سایر شهرها و استان‌ها هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha