• شنبه / ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 93020603746
  • منبع : نمایندگی گلستان

دستگیری دندانپزشک قلابی

دستگیری دندانپزشک قلابی

ایسنا/گلستان فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری فردی که تحت عنوان دندانپزشک اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کرد، خبر داد.

فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری فردی که تحت عنوان دندانپزشک اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کرد، خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار سیدمحمود میرفیضی گفت: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی، پس از دو هفته کار اطلاعاتی، موفق به دستگیری دندانپزشک قلابی در گرگان شدند.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی و همکاری حراست یکی از دانشگاه‌های آموزش عالی در گرگان، این فرد که در آن دانشگاه تردد داشت و با ترفندهای مختلف اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از دانشجویان می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس گلستان تصریح‌کرد: در بازرسی از منزل وی تعداد زیادی مدارک، اموال و اسناد جعلی کشف شد.

میرفیضی با اشاره به شکایت تعدادی از شهروندان از متهم مورد نظر ادامه داد: متهم با چهره آراسته خود را به عنوان دندانپزشک به این طعمه‌ها معرفی و پس از جلب اعتماد اقدام به کلاهبرداری از آنان می‌کرد.

وی با اشاره به اعتراف متهم به 48 فقره کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان به ویژه دانشجویان خاطرنشان کرد: با راهنمایی متهم تعداد زیادی از مالباختگان شناسایی و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: از ابتدای امسال، بیش از 24 هزار قلم دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در استان کشف شد.

میرفیضی اظهارکرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی استان، از ابتدای امسال موفق به کشف 21 هزار و 750 قلم داروی غیرمجاز و غیربهداشتی شده‌اند.

وی افزود: طی این مدت هم چنین 2500 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز نیز توسط مأموران انتظامی کشف شد.

وی ارزش این تعداد اقلام غیرمجاز را 611 میلیون و 890 هزار ریال عنوان کرد و ادامه داد: با تلاش مأموران 22 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha