۱۳۹۹-۰۷-۳۰ | ۱۳:۰۷
منبع: منطقه جنوب تهران
تقدیر مسئولان پیشوا از فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران 

تقدیر مسئولان پیشوا از فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران 

تهران (ایسنا) - مسئولان پیشوا طی دیداری با فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران از وی و معاونین و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اهدای لوح قدردانی کردند. 

حسین عباسی فرماندار و رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان پیشوا به همراه حجت الاسلام باقری امام جمعه و امینی رئیس شبکه بهداشت و درمان صبح چهارشنبه ۳۰ مهرماه، طی دیداری با دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران از وی و معاونین و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اهدای لوح قدردانی کردند.

رئیس و اعضای ستاد مقابله با کرونای شهرستان پیشوا در تقدیر از دکتر زالی و همکارانش، اجرای موفقیت‌آمیز طرح‌های پیشگیرانه و کنترل ویروس کرونا را مرهون تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی کادر درمان، مسئولان و ستاد مقابله با کرونا در سطح ملی و استان تهران دانسته که نتیجه آن تحقق حماسه همبستگی و اتحاد ملی در مبارزه با این بیماری است. 

مسئولان شهرستان پیشوا مقابله با این ویروس را برگ زرین دیگری از افتخارات فرهنگ و تاریخ کشور عنوان کرده و از نقش آفرینان این حماسه تشکر و قدردانی کردند. 

رئیس و اعضای ستاد مقابله با کرونای شهرستان پیشوا ابراز امیدواری کردند این تلاش‌ها علیرغم همه کمبودها با جدیت تداوم یافته تا در سایه الطاف الهی و با همکاری مردم به زودی شاهد شکست و پایان یافتن این بیماری باشیم. 

همچنین مسئولان در این دیدار احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی پیشوا و ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی منطقه را پیگیری کردند.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها