• دوشنبه / ۸ دی ۱۳۹۹ / ۲۰:۴۴
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99100806133
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد:

کشف کالاهای قاچاق ۵۶۷ میلیون ریالی در بیرجند

کشف کالاهای قاچاق ۵۶۷ میلیون ریالی در بیرجند

ایسنا/خراسان جنوبی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف کالای قاچاق به ارزش 567 میلیون ریال در بازرسی از یک خودروی خاور در شهرستان بیرجند خبر داد.

سرهنگ محمدعلی ابراهیمی اظهار کرد: مأموران انتظامی ایست و بازرسی"علی آباد" شهرستان بیرجند در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک خودروی خاور مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی، در بازرسی از خودرو اقلام تزئیناتی قاچاق کشف کردند که کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را 567 میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ ابراهیمی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شده است، تصریح کرد: متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

کشف البسه قاچاق در بیرجند

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف البسه قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری در شهرستان"بیرجند" خبر داد.

ابراهیمی اظهار کرد: مأموران انتظامی ایست و بازرسی"علی آباد" شهرستان بیرجند در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودورهای عبوری به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی خودرو را بازرسی کردند که تعدادی البسه خارجی قاچاق کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را 300 میلیون ریال برآورد کردند.

ابراهیمی افزود: ماموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این گونه طرح ها یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی مبارزه با قاچاق کالا در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش‌ها با نیروی انتظامی ضروری است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha