• شنبه / ۲۷ دی ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 99102719911
  • خبرنگار : 50130

معاون عمرانی استاندار کردستان

شهرداری ها و دهیاری ها موظف به بروزرسانی آدرس های پستی هستند

شهرداری ها و دهیاری ها موظف به بروزرسانی آدرس های پستی هستند

ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: شهرداری ها و دهیاری های تابعه استان موظف به بروزرسانی آدرس های پستی بر اساس طرح پاسل بندی GNAF (جی ان ای اف) هستند.

شهرام ملکی امروز در جلسه تعیین اجرای طرح پارسل بندی (GNAF جی ان ای اف) سازمان نقشه برداری کشور در شهرها و روستاهای استان در محل دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با بیان این مطلب اظهار کرد: در این راستا شهرداری ها و دهیاری ها موظف به همکاری با اداره پست استان برای بروزرسانی کلیه آدرس های پستی منطبق با تصاویر نقشه پارسل بندی GNAF ( جی ان ای اف) نقاط ژئو کد سازمان نقشه برداری کشور هستند.

وی افزود: در حال حاضر نقشه های پارسل بندی شهرهای سنندج، سقز، دیواندره، زرینه و کامیاران جهت بارگذاری در سامانه ( جی ان ای اف ) به سازمان نقشه برداری کشور ارسال شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: عملیات بارگذاری اطلاعات در سامانه ( GNAF جی ان ای اف) از سال 1396 در استان آغاز شده و تاکنون عملیات تعیین نقاط ژئو کد بیش از 245 هزار ساختمان و ابنیه با استفاده از تصاویر ماهواره ای انجام شده است.

ملکی تاکید کرد: در این رابطه برای پیشبرد این برنامه بایستی شهرداری ها و دهیاری ها نسبت به تسریع در نامگذاری خیابان ها و معابر اقدام کنند.

وی ابراز کرد: شهرداریهای تابعه می بایست در قالب طرح نسبت به نصب و بروزرسانی پلاکهای آبی و دیگر علائم و تابلوهای آدرس پستی ساختمانهای قدیمی و نیز تفکیک آدرس ساخت و سازهای جدید اقدام و در نهایت صدور مجوز ساخت و پایانکار را به صدور آدرس پستی موکول کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در ادامه خواستار همکاری دستگاههای اجرایی متولی در این طرح شد.

وی در پایان گفت: کارگروه استانی ( جی ان ای اف ) بایستی آدرسهای پستی کلیه ساختمانهای دولتی، بخش خصوصی و تجاری و نیز آدرسهای پستی در مناطق روستایی استان را بروزرسانی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha