• یکشنبه / ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1402021005382
  • منبع : نمایندگی سمنان

دستگیری ۵ عضو سابقه دار باند سارقان/ دستگیری سارقان دام سرخه ای ها قبل خروج از استان

دستگیری ۵ عضو سابقه دار باند سارقان/ دستگیری سارقان دام سرخه ای ها قبل خروج از استان

ایسنا/سمنان  جانشین انتظامی استان سمنان از دستگیری اعضای باند سارقان احشام که همگی دارای سابقه سرقت بودند، طی عملیات موفق پلیسی در شهرستان دامغان خبر داد.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی ۱۰ اردیبهشت ماه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت ۱۵ راس گوسفند از دامداری در شهرستان سرخه، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی وارد عمل شدند و تحقیقات میدانی خود را شروع کردند .

وی به اقدامات و فعالیت های شبانه روزی ماموران در جهت دستگیری سارقان اشاره کرد و ادامه داد: سرانجام با استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی ، کارآگاهان موفق به شناسایی خودروی پژو ۴۰۵ سارقان شدند . 

وی با بیان اینکه پلیس در تحقیقات خود به این نتیجه رسید که متهمان به صورت سریالی چندین مرحله از شهرستان های شمالی کشور وارد استان شده و پس از سرقت به محل سکونت خود بر می گشتند، اضافه کرد: با رصد شبانه روزی سارقان ، زمانی که مجدد وارد شهرستان دامغان می شوند و پس از سرقت چند راس گوساله به سمت شهرستان شاهرود فرار می کنند، تحت تعقیب و مراقبت قرار می گیرند.

به گفته این مقام ارشد انتظامی استان، مجرمان در یکی از شهرهای شاهرود به محض مشاهده پلیس، متواری می شوند و با تیراندازی ماموران، خودرو را رها و با توجه به موقعیت منطقه پا به فرار می گذارند که در بازرسی ماشین ۴ راس گوساله سرقتی کشف می شود.

سرهنگ میراحمدی گفت: در نتیجه اقدامات اطلاعاتی مشخص شد سارقان قصد دارند با یک دستگاه پراید به واسطه یکی از راه های فرعی شهرستان دامغان از استان خارج شوند که کارآگاهان در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه ۵ عضو این باند را دستگیر می کنند.

جانشین انتظامی استان از اعتراف اعضای این باند به ۸ فقره سرقت احشام در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تحت تعقیب و ساقه دار بودن متهمان ، تحقیقات بیشتر از آنان در این زمینه ادامه دارد و نتایج بعدی به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

سرهنگ میراحمدی در پایان با توصیه به دامداران در استفاده از تجهیزات بازدارنده، تاکید کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی تمامی فعالیت های مجرمان را رصد و به صورت برق آسا با آنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha