• پنجشنبه / ۸ تیر ۱۴۰۲ / ۱۷:۱۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402040805053
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی مطرح کرد؛

تحول یکی از اصلی‌ترین نیازهای جهاددانشگاهی

تحول یکی از اصلی‌ترین نیازهای جهاددانشگاهی

ایسنا/اصفهان معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی تحول را یکی از اصلی‌ترین نیازهای امروز دانست و گفت: توفیق جهاددانشگاهی و حوزه معاونت آموزشی پرداختن به ماموریت‌های اصلی آن خواهد بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، محمد محسن غفوریان در دومین روز پنجاهمین گردهمایی سراسری معاونان آموزش و کارآفرینی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی، بیان کرد: در دوره جدید فعالیت جهاددانشگاهی این جمع بندی وجود دارد که نیاز به تحول یکی از اصلی‌ترین نیازهای ماست که اگرچه همیشه موضوعیت داشته، اما امروز بیش از هر زمانی اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه رویکردهای مختلفی به این کار تحولی می‌توان داشت، گفت: اما جهاددانشگاهی ماهیت و ریشه‌هایی دارد که به زمینه‌های اصلی پیدایش آن برمی گردد و آن چیزی نیست غیر از انقلاب اسلامی و انقلاب فرهنگی.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی افزود: به تعبیر دکتر شریعتی گاهی بازگشت به خویشتن از ضروری‌ترین رویکردها و برنامه‌هاست. برای جهاددانشگاهی و حوزه معاونت آموزشی هم اگر توفیقی متصور باشد اتفاقی نخواهد افتاد مگر با بازگشت به خویشتن و پرداختن به ماموریت‌های اصلی.

وی با بیان اینکه در حوزه معاونت آموزشی باید مزیتی نسبت به سایر واحدهای آموزشی داشته باشیم، گفت: ماموریت ما فقط مهارت آموزی نیست و ماموریت دیگر تربیت انسان‌های متعهد و خلاق است که ویژگی‌هایی غیر از افزایش دانش و بینش طلب می‌کند.

 غفوریان با تاکید بر اینکه کارهایی از جنس کار فرهنگی و پرورشی هم باید به کارهای آموزشی جهاددانشگاهی اضافه شود، گفت: امیدوارم در این دوره برای تبدیل این ایده به برنامه تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد در سال‌های گذشته خلایی در حوزه ستادی داشتیم و آن اینکه درگیر کار اجرایی بودیم و کمتر به خلاقیت و پیشتازی که از جهاد انتظار می‌رفت پرداختیم، خاطرنشان کرد: به‌عنوان یکی از اولویت‌ها جمعی از افراد باتجربه و علاقه‌مند برای نقد خلاق و نوآوری را گردهم خواهیم آورد و همه ایده‌های خوب را تبدیل به برنامه خواهیم کرد و کارها را با کیفیت بهتر پیش خواهیم برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha