• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403023122903
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

پیام تسلیت مدیران استان اصفهان در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان

پیام تسلیت مدیران استان اصفهان در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان

ایسنا/اصفهان نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه اصفهان؛ استاندار اصفهان و دیگر مدیران کل و مسئولان استان اصفهان در پیام‌های جداگانه‌ای، شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفتند.

متن پیام آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان به این شرح است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم و بسم رب الشهداء و الصالحین مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

عروج آسمانی و شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب، خدوم و مغتنمِ جمهوری اسلامی، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، آقای دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی، آقای مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و شماری از همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد در حین خدمت به مردم، خبری جانکاه بود که همه ملت ایران را در اندوهی عمیق فرو برد.

بی‌شک قلب همه مردم ایران و علاقه‌مندان به مکتب حضرت روح‌الله در سراسر جهان از این ضایعه بزرگ جریحه‌دار و در بهت و حیرت فرو رفت. آیت‌الله رئیسی براستی مجتهدی آگاه و سیاستمداری بصیر بود که در جلب رضایت الهی و کرنش در برابر فرامین امامین انقلاب و خدمتگزاری به مردم ایران اسلامی، سخت کوشانه مجاهدت و مداومت ورزید و در این مسیر الهی نیز به یاران شهیدش واصل شد.

ضایعه فقدان آن خدمتگزار راستین و بی‌ادعای مردم شریف ایران و خادم صدیق درگاه امام رئوف که برای اعتلا و پیشرفت کشور و خدمت بی وقفه به محرومین لحظه‌ای درنگ نکرد و در همین اثنا نیز به وصال الی‌الله رسید، جز با تفویض و توکل به درگاه الهی التیام نخواهد یافت. اینجانبان این مصیبت جبران‌ناپذیر را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم قدرشناس ایران اسلامی به ویژه هم‌استانی‌های شهیدپرور اصفهان و نیز به خانواده و وابستگان این شهدای والامقام تسلیت و تعزیت عرض نموده، علو درجات ایشان را از درگاه پرودگار متعال مسئلت می‌نماییم. راه روشن و عزتمند این سید جلیل‌القدر در مسیر آزادگی و خدمت به محرومان و دفاع از آزادگان جهان در سایه هدایت‌های داهیانه حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) ادامه خواهد داشت. ان‌شاءالله.

پیام تسلیت مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان

کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، شهادت حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را که در حین خدمت به محروم‌ترین نقاط کشور، رخداد تسلیت گفت و اظهار کرد: ما به فرمایش مقام معظم رهبری که اشاره داشتند؛ «ملت ایران اصلاً نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نخواهد آمد و کارها منظم پیش خواهد رفت»، ایمان داریم ...

در متن پیام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان آمده است: روح بلند خادم آستان حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، خادم شریف ملت ایران، ریاست محترم جمهور حضرت آیت‌الله شهید سیدابراهیم رئیسی به ملکوت اعلی پیوست.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به وجود مبارک حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای و ملت شریف و پرافتخار ایران تسلیت عرض نموده، رضوان الهی برای شهدا، آرامش و شکیبایی برای بازماندگان و همبستگی و بهروزی برای مردم عزیز آرزومندم.

پیام رئیس پلیس راهور استان اصفهان

در متن پیام سرهنگ‌علی اصغر زارع، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان آمده است: حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه رئیس جمهور محترم و همچنین وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مردم شهید پرور کشورمان به خصوص مردم استان اصفهان را به سوگ نشاند. مردانی که مهم‌ترین ویژگی‌شان خدمت و خدمتگزاری به مردم بود.

شهادت حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید کشورمان، یار و خادم انقلاب، قلب‌ها را به ماتم نشاند.

بدون شک خدمات ارزشمند و ماندگار آن شهید بزرگوار در حیطه مسئولیت‌هایی که بر عهده داشتند همچنین کارنامه‌ی درخشانی که از خود به جای گذاشتند تا ابد بر صفحه‌ی تاریخ خدمت صادقانه خواهد درخشید.

ضمن عرض تسلیت به بازماندگان و طلب صبر برای آنها، محشور شدن این شهیدان با اولیا الهی را از خداوند خواستارم.

بدون شک، وجود آرامش بخش مقام معظم‌رهبری، آیت‌الله خامنه‌ای در این شرایط، پایگاهی امن برای کشور و آرامش دهنده قلب‌های مالامال از اندوه هموطنانمان خواهد بود.

پیام مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان

در متن پیام تسلیت ابوطالب امینی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان آمده است: شهادت جانسوز یار دیرین رهبری و انقلاب، خادم الرضا در شب منتصب به امام رضا(ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی(ره) و جمعی از خادمان صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موجب تأثر و اندوه خاطر گردید.

آن ذریه پاک حضرت زهرا (س)، عالم پارسا و مجاهد نستوه که عمر با برکت خود را در تاریخ انقلاب اسلامی در نهادهای مهم قضائی، سیاسی و فرهنگی کشور در خدمت به نظام اسلامی و مردم سپری کرد و خدمات ماندگاری بر جا گذاشت، یقیناً در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی برای همیشه باقی خواهد ماند.

این ضایعه را محضر مقام عظمای ولایت (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقمندان و به ویژه بیت مکرم آن مرحوم و آحاد مردم شریف ایران تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با اولیای الهی را مسئلت دارم.

پیام رئیس منطقه هسته‌ای اصفهان

 إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا(ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.

شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز مالک رحمتی، استاندار محترم و سایر همراهان شهیدشان را به محضر حضرت ولی عصر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و نیز عموم مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم. علو درجات و محشور شدن با انبیاء و اولیاء الله را برای شهدای این حادثه از خداوند متعال مسئلت دارم.

پیام مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان درپی شهادت رئیس جمهوری و همراهان

مجتبی یکتامنش مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان در پیامی شهادت سید ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور ایران اسلامی و جمعی از یارانش را تسلیت گفت.

 در متن پیام تسلیت مجتبی یکتامنش مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان آمده است: خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب و مردمی کشور و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های‌ ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد.

مداومت‌ و استقامت و سختکوشی رییس‌جمهور محترم حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.

از خداوند رحمان‌ برای ایشان و وزیر محترم امور خارجه و نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و همه همراهان در سانحه بالگرد حامل رییس‌جمهور که به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، علو درجات و محشور شدن با ائمه اطهار را مسئلت‌ دارم.

پیام مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان

در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه، مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان شهادت ایشان را به دوستداران انقلاب و میهن تسلیت گفت.

متن پیام  امیر کرم‌زاده، مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان اصفهان به این شرح است:

«انالله واناالیه راجعون»

انتشار خبر سانحه برای بالگرد حامل مقام محترم ریاست جمهوری اسلامی ایران، جناب آیت‌الله سید ابراهیم رییسی و هیئت همراه، از بعد از ظهر روز گذشته موجی از بیم و امید را میان دوستداران انقلاب و میهن پدید آورد.

با این وصف پگاه امروز و در روز ولادت با سعادت امام مهربانان امام رضا(ع) با خبر ناباورانه شهادت رئیس‌جمهور مردمی به‌عنوان خادم امام هشتم شیعیان و این ملت بزرگ و همچنین هیئت همراه به ویژه وزیر محترم امور خارجه مواجه شدیم که موجی از غم و اندوه در میان هم میهنان بوجود آورد.

بی تردید این ملت بزرگ تحت هدایت و زعامت رهبر فرزانه انقلاب، این‌بار نیز همچون گذشته از این بزنگاه حساس تاریخی با سلامت و سعادت عبور خواهد نمود و همچنان شاهد رشد و توسعه میهن عزیز اسلامی‌مان خواهیم بود.

پیام شهردار اصفهان 

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش در پیامی نوشته است: «انا لله و انا الیه راجعون

وقوع سانحه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهور عزیز و مردمی کشورمان، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار این استان و همراهانشان، مردم شریف ایران را داغدار کرد و در اندوه از دست دادن چند تن از دولت‌مردان صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران فرو برد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که افتخار خدمتگزاری در آستان مطهر حضرت امام رضا (علیه آلافُ التَّحِیَّهِ وَ الثَّناءِ) را داشت، در سال‌های فعالیت خود بر مسند قوه قضائیه و همچنین طی سال‌هایی که سُکان هدایت دولت را برعهده داشت، با نیتی خالص، عزمی استوار و ایمانی صادق به خدمتگزاری پرداخت و در پایان نیز در حین خدمتگزاری در مناطق دوردست، جان به جان آفرین تسلیم نمود.

اینجانب شهادت ایشان و همراهانشان را به محضر آقا و مولایمان حضرت حجة‌بن‌الحسن العسکری (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات را برای ایشان از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

بی‌شک با الهام از سیره آن شهید بزرگوار و با استمرار خدمت بی‌منت، مسیر اعتلای این نظام مقدس با قوتی دوچندان، ادامه خواهد یافت.»

پیام تسلیت رئیس جهاد انشگاهی واحد اصفهان 

زاهد شفیعی، رئیس جهاددانشگاهی واحد اصفهان، ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور خدوم ایران اسلامی، حضرت آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، گفت: بر خود لازم می‌دانم این ضایعه جبران ناپذیر را به محضر مبارک امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری و مردم عزادار ایران اسلامی تسلیت عرض نمایم.

حضرت آیت‌الله رئیسی در دوران ریاست جمهوری خود با حضور جهادی و کار میدانی، همواره در کنار مردم بود و از هیچ کوششی برای حل مشکلات کشور دریغ نمی‌کرد و سرانجام هم ایشان در روز ولادت سرور و مولای خود حضرت علی بن موسی الرضا(ع) که به خادمی ایشان افتخار می‌نمود، به فیض شهادت نائل آمد.

رویکرد عزتمندانه سیاست خارجی دولت سیزدهم سبب شد کشور در عرصه بین‌المللی و مناسبات جهان با قدرت حاضر شود و نگاه دنیا به ایران تغییر کند. بدون شک اخلاص، تواضع، مردم‌داری و خاطرات خدمت صادقانه و شبانه روزی آیت‌الله رئیسی و همراهانشان تا ابد در اذهان ملت شریف ایران باقی خواهد ماند و راه ایشان استمرار خواهد یافت.

پیام رئیس دانشگاه هنر اصفهان 

علیرضا خواجه احمد عطاری، رئیس دانشگاه هنر اصفهان در پیام تسلیت خود آورده است: «وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی سَبیلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.

(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مرده‌اند! بلکه زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

در سالروز میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام روح بلند حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی و محبوب ایران آسمانی شد.

شهادت مجاهد فی سبیل الله، مرد میدان عمل، خادم آستان حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، خادم شریف ملت ایران، یار صدیق امام و رهبری، رئیس‌جمهور محبوب و مردمی ایران اسلامی، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، دکتر مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان در سانحه هوایی موجب تالم و تاثر عمیق آحاد جامعه به‌ویژه جامعه علمی، فرهنگی و هنری کشور شد.

این ضایعه  را به پیشگاه حضرت ولی عصر (ارواحنافداه)، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) و عموم مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی به‌ویژه عموم دانشگاهیان و جامعه علمی، فرهنگی و هنری کشور تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم.

بدون شک، مردم فهیم کشورمان تا همیشه تاریخ قدردان زحمات بی‌دریغ و خدمت صادقانه ایشان خواهند بود و به راستی شهادت پاداشی شایسته برای خدمتگزاران صدیق و اجری در خور برای تلاش بی‌وقفه ایشان است.

دانشگاه هنر اصفهان، از خداوند رحمان‌ برای شهدای خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران علو درجات و محشور شدن با ائمه اطهار را مسئلت‌ دارد.

روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.»

پیام مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان 

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پیام‌ تسلیت خود شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان را تسلیت گفت و تصریح کرد: جامعه ورزش و جوانان استان اصفهان همچون دیگر اقشار مردمی، با نهایت غم و اندوه امروز داغدار بزرگ مردی شد که روح بلندش در حین خدمت به محروم‌ ترین نقاط کشور به ملاقات پروردگار شتافت و پاداش یک عمر اخلاص، مجاهدت، ولایتمداری و خدمتگزاری را با خلعت شهادت از حضرت حق دریافت نمود.

بدین وسیله شهادت مظلومانه‌ خادم آستان حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، رئیس‌جمهور مردمی و شهید خدمت، حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر فقید امور خارجه کشور و هیئت همراه، در سانحه سقوط بالگرد را محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه‌الله الاعظم، حجت بن الحسن ارواحنا الفداء، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شهید پرور ایران اسـلامی و جامعه ورزش و جوانان استان اصفهان تسلیت عرض می‌نماید.

از خداوند رحمان‌ برای حضرت آیت‌الله رییسی و شهدای خدمت علو درجات و محشور شدن با ائمه اطهار را مسئلت‌ دارد.

پیام مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

احمدرضا لاهیجان‌زاده- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان- در پیام تسلیت خود نوشته است: شهادت خادم محرومان دکترسید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان «آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم، امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران، مالک رحمتی استاندار تبریز، سردار سیدمهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهوری، سرهنگ خلبان سید طاهر مصطفوی، سرهنگ خلبان محسن دریانوش و سرگرد فنی بهروز قدیمی»، در پی سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت ماه، اندوه فراوان هموطنان و دوستداران انقلاب اسلامی در سطح جهان را برانگیخت.

خانواده بزرگ محیط زیست استان نیز همراه و همدل با خانواده دولت، این ضایعه اسفناک را به مقام عظمای ولایت و رهبری و ملت شریف ایران، تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای این شهدای والامقام که در حین خدمت خالصانه برای مردم به لقای الهی پیوستند، علو درجات و برای خانواده‌های آنان صبر جمیل و اجر جزیل خواستار است.

پیام معاون بهداشت دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان

حمید گله‌داری، معاون بهداشت دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان با صدور پیامی، شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و مجموعه همراهان ایشان را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است: خبرشهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان عزیز ایشان موجی از اندوه و حزن  را در دل‌ ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های جهان پدید آورد و قلب‌های همه ما را به داغی بزرگ نشاند.

 حضور بی‌تکلف در بین مردم، تمکین در برابر قانون، اطاعت محض از ولی امر و مجاهدت برای تحقق آرمان‌های امام از بارزترین ویژگی‌های این عالم خدمتگزار بود.  

اینجانب این مصیبت عظیم را خدمت مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران عزیز را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) خواهانم.

پیام مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان

متن پیام تسلیت ناصر فتحی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان به شرح زیر است:

 خبر غم بار شهادت سید خدوم و محبوب، رئیس‌جمهوری مردمی، خادم الرضا آیت‌الله دکتر رئیسی و همراهان عزیز ایشان پس از ساعت‌ها بیم و امید و چشم انتظاری، موجی از اندوه و حزن ملی را در دل‌های ملت بزرگ ایران پدید آورد و قلب‌های همه ما را به داغی بزرگ نشاند.

 شهیدِ جمهور، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در زمره مسئولان تراز انقلاب اسلامی بود که در همه سنگرهای مسئولیت عطر خدمت متواضعانه و روحیه جهادی را با خود به ارمغان می‌آورد.

پشتکار و تواضع و دغدغه رفع مشکلات محرومان، سلوک مردمی و حضور بی‌تکلف و صمیمی در بین مردم، اطاعت عملی از ولی امر و مجاهدت برای تحقق آرمان‌های امام، از بارزترین ویژگی‌های این عالم خدمتگزار نظام اسلامی بود. همه این صفات حسنه، برخاسته از انس او با عبادت و سحر و توسل و ثمره خدمت خالصانه‌اش به آستان حضرت علی‌بن موسی الرضا(ع) بود که پاداش آن را نیز در شب میلاد آن امام رئوف دریافت کرد و به شهیدان والامقام، رجایی و باهنر پیوست.

خدای متعال روح بلند حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور محبوب، همراهان و کلیه پیوستگان به قافله شهدا در این حادثه غم بار را قرین رحمت خویش فرماید و به خانواده‌های سوگوارشان صبر و به دولت محترم انسجام و توان بیشتر خدمت، و به ملت شریف و آگاه ایران وحدت و همبستگی عنایت فرماید.

پیام سید مهدی سیدین نیا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

روح بلند و ملکوتی شهید جمهور،

حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به اعلی علیین پیوست.

ایشان نمونه کم نظیر تلاش و خدمت در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه ها و برهه های مختلف حساس سال‌های پر فراز و نشیب انقلاب مبارک اسلامی بود . بی شک ضایعه جبران ناپذیر فقدان این مجاهد پر تلاش و خستگی ناپذیر، جان ملت را به درد آورد اما به اشاره رهبر مقتدر و عزیز انقلاب ، جریان خروشان خدمت در کشور از حرکت باز نخواهد ایستاد و خللی در این حرکت عظیم ایجاد نخواهد شد.

شهادت جانسوز این خدمتگزار ملت و خادم الرضا علیه السلام و همچنین شهید آیت الله سید محمد علی آل هاشم ،شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان ، شهید پاسدار سید مهدی موسوی، شهید مالک رحمتی و شهدای تیم پرواز را به محضر امام عصر ارواحنا فداه ، رهبر فقیه و حکیم انقلاب اسلامی و ملت صبار و شکور تبریک و تسلیت عرض می کنم و برای خانواده ها و ملت عزادار طلب صبر و برای وجود مقدس رهبر عزیزمان سلامتی و طول عمر از خدای منان مسئلت دارم و دعا می کنم روح بلند شهدای خدمت در محضر مبارک حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام آرام یابد.

در حال تکمیل...

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha