• یکشنبه / ۲۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403072922133
  • خبرنگار : 50225

مدیرکل امور شاهد وزارت آموزش و پرورش:

الگوی همکاری مربیان و اولیا در نظام آموزش و پرورش تدوین می‌شود

الگوی همکاری مربیان و اولیا در نظام آموزش و پرورش تدوین می‌شود

ایسنا/خوزستان مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش بر تدوین الگوی همکاری مربیان و اولیا در نظام آموزش و پرورش تاکید کرد.

زهرا پناهی‌روا در آیین استانی هفته پیوند اولیا و مربیان که امروز (۲۹ مهرماه) در آموزشگاه شاهد بنت‌الهدی صدر در  ناحیه ۳ اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم در این دوره بتوانیم سالی توام با هماهنگی و همکاری بین اولیای دانش‌آموزان و مدرسه داشته باشیم تا بین مثلث خانه، مدرسه و دانش‌آموز پیوند ایجاد کنیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: امیدواریم با هماهنگی که در مدرسه ایجاد می‌شود محیط آرام و با آرامشی برای رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان داشته باشیم.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: درصدد هستیم بتوانیم در قالب سند تحول بنیادین، نظام آموزش و پرورش را با الگوی همکاری مربیان و اولیا ترسیم کنیم و نقش این مهم را در آموزش و پرورش ایجاد کنیم تا از فرصتی که ایجاد می‌شود برای همکاری اولیا در همه عرصه‌های رشد همه‌جانبه دانش‌آموزان بهره ببریم.

در ادامه عبدالله حبیبی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: اولیا و مربیان، دو بال سعادت دانش‌آموزان در عرصه تعلیم و تربیت هستند.

وی افزود: مدرسه مانند خانه فضای بسیار مناسبی برای رشد و تعالی دانش‌آموزان است. قطعا اتحاد اولیا و مربیان که فرهنگ‌ساز هستند می‌تواند بال‌های پرواز این دانش‌آموزان در آسمان علم و دانش و معرفت باشد.

حبیبی عنوان کرد: مدارس خوزستان این ظرفیت را دارند که از توانمندی اولیا در زمینه‌های مختلف استفاده کنند تا مدارسی با شور و نشاط و مناسب داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha