• چهارشنبه / ۲ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۵:۵۳
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98110201582
  • منبع : بوشهر

رئیس مجمع عالی کارآفرینان:

باید با یک همّت مضاعف فشار اقتصادی را از دوش مردم برداریم

باید با یک همّت مضاعف فشار اقتصادی را از دوش مردم برداریم

ایسنا/بوشهر رئیس مجمع عالی کارآفرینان گفت: در شرایط فعلی نیازمندیم که با یک همت مضاعف و با روحیه جهادی، فشار اقتصادی را از دوش مردم برداریم.

امین شاکری در نشست با معاون عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، نسبت به بهره مندی از تمام امکانات و ظرفیت های موجود در شرایط فعلی، تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی نیازمندیم که با یک همت مضاعف و با روحیه جهادی، فشار اقتصادی را از دوش مردم برداریم.

رئیس مجمع عالی کارآفرینان گفت: در شرایطی که دشمنان کشور همه تلاش خود را در جهت ایران هراسی و فشار اقتصادی به ملت ایران به کار بسته اند، می توانیم با ایجاد مشوق های لازم برای سرمایه گذاران و حمایت از بخش خصوصی از این شرایط حساس عبور کنیم و در جهت پیشبرد برنامه ها و توسعه اقتصادی کشور گام برداریم.

وی ضمن قدردانی از رویکرد استانداری و معاونت عمرانی استانداری بوشهر در جهت کارآفرینی و توسعه پایدار بوشهر، ادامه داد: رویداد بوشهر ٢٠٢٢ یک فرصت کم نظیر برای معرفی ظرفیت های استان بوشهر و توسعه اقتصادی استان است که باید با ایجاد زیرساخت های لازم، بهره مندی لازم را از این رویداد داشته باشیم و این مهم نیازمند مشارکت تمامی شرکای اجتماعی و تشکل های اقتصادی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان بوشهر، با دعوت از کارآفرینان و فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران حوزه گردشگری جزو اقدامات اساسی برای معرفی توانمندی ها و امکانات استان به سرمایه گذاران است که زیر ساخت های لازم تا قبل از ٢٠٢٢ اماده گردد.

استقبال از فعالان اقتصادی، جهت مشارکت در پروژه ها

به گزارش ایسنا، معاون عمرانی استاندار بوشهر ضمن تقدیر از رئیس مجمع عالی کارافرینان، اظهار کرد: استانداری بوشهر از تمامی سرمایه گذاران، کارآفرینان و فعالان اقتصادی، جهت مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه های استان، استقبال می کند.

مهرداد ستوده ضمن معرفی تعدادی از فرصت های سرمایه گذاری در استان، گفت: برگزاری رویداد معرفی فرصت های سرمایه گذاری در استان بوشهر، قطعاً می تواند به منجر به مشارکت فعالان اقتصادی در پروژه های جاری و آتی استان شود.

در پایان جلسه مقرر شد یک شورای مشورتی در خصوص این همایش با مشارکت بخش خصوصی و دستگاه های دولتی ذی ربط تشکیل شود تا اولین همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان بوشهر در حوزه گردشگری با رویکرد توسعه کارافرینی و اشتغال پایدار و با محوریت توسعه زیرساخت های گردشگری و فرصت های سرمایه گذاری و اقتصادی استان بوشهر به بهترین نحو برگزار گردد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha